Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
New York : Free Press, 1993
vii, 388 s. : il. ; 25 cm

ISBN 0-02-917596-8 (váz.)
Obsahuje poznámky, rejstřík, fotografie autorů
Rozvoj regionální - marketing - pojednání
000059256
1. Places in Trouble -- 2. How Places Market Themselves -- 3. How Target Markets Make Their Choices -- 4. Place Auditing and Strategic Market Planning Process -- 5. Strategies for Place Improvement -- 6. Designing the Place’s Image -- 7. Distributing the Place’s Image and Messages -- 8. Attracting the Tourism and Hospitality Business Markets -- 9. Attracting, Retaining, Expanding, and Starting Businesses -- 10. Expanding Exports and Stimulating Foreign Investment -- 11. Attracting Residents -- 12. Organizing for Change
(OCoLC)27266826

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC