Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.8) Půjčeno:114x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2003
207 s.

objednat
ISBN 80-7178-697-7 (brož.)
Další názvová informace z obálky: stručný úvod do studia médií a mediální komunikace
Bibliografie na s. 200-207
Komunikace mediální - učebnice vysokošk.
Masmédia - učebnice vysokošk.
000059589
Obsah // Předmluva: Proč studovat média... 11 // 1 Média a jejich postavení ve společnosti... 15 // 1.1 Co jsou média... 15 // 1.2 Masová média... 25 // 1.3 Mediální komunikace a proces mediace... 41 // 1.4 Dva modely komunikace - přenosový a kulturální ... 46 // Shrnutí... 52 // 2 Mediální produkce... 53 // 2.1 Mediální komunikace - rozvinutý průmysl... 53 // 2.2 Média a kultura... 55 // 2.3 Média jako společenské instituce... 58 // 2.4 Mediální produkce jako odvětví... 64 // 2.5 Mediální organizace... 74 // Shrnutí... 83 // 3 Publikum... 85 // 3.1 Proč studovat publikum... 85 // 3.2 Publikum, obecenstvo, veřejnost a spotřebitelé 86 // 3.3 Média a jednotlivec... 97 // 3.4 Typy publika ... 100 // 3.5 Vztah publika a médií... 102 // 3.6 Média, publikum a inzerenti ... 113 // Shrnutí... 115 // 4 Mediální produkt... 117 // 4.1 Studium mediálních produktů ... 117 // 4.2 Mediální produkt a jeho obsah... 119 // 4.3 Mediální produkt a jeho význam... 132 // 4.4 Mediální produkty a jejich interpretace... 146 // Shrnutí... 148 // 5 Vliv médií... 151 // 5.1 Působení médií... 151 // 5.2 Vývoj představ o účincích médií... 154 // 5.3 Typy předpokládaného dopadu médií ... 171 // Shrnutí... 190 // 6 Závěr: Média, a co dál?... 191 // 6.1 Globalizace médií... 192 // 6.2 Technologické proměny mediální komunikace: // internet a média ... 195 // Popžitá literatura... 200

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC