Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
VYRAZENO
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 1999
xxiii, 808 s. : il. + 1 CD-ROM

ISBN 80-7226-205-X (váz.)
Profi
Programování
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, předmluvu, úvod, rejstřík, CD-ROM obsahuje všechny vzorové příklady z knih, elektronickou verzi originální publikace a desítky speciálních vzorových aplikací, doplňků a ovládacích prvků
Visual Basic (jazyk) - příručky
000060165
Úvod xxiii // KAPITOLA 1 // Dojde-li k chybě, pokračuj v pekle 2 // Tip 1: I když to vypadá nesmyslně, zkuste napodobit co nejblíže vlastní schéma ošetření chyb Visual Basicu 5 // Tip 2: Používejte ve zdrojovém kódu čísla řádků 10 // Tip 3: Vyvolávejte výjimky, kdykoli je to možné, // protože návratové hodnoty budou ignorovány 13 // Tip 4: Automaticky zapisujte kritická hlášení o chybách 16 // Tip 5: Umísťujte chybovou rutinu do každé procedury či funkce. 19 // Tip 6: Vytvářejte chybové protokoly mající význam // (v jednom místě, pokud je to možné) 21 // Tip 7: Používejte aserce 28 // Tip 8: Nepište slepé chybové rutiny 29 // Tip 9: Sledujte zásobník 29 // Tip 10: Používejte ROOS (Resource Only OLE Server) 30 // Tip 11: Nahrazujte vestavěné užitečné objekty svými vlastními 31 // Tip 12: Testujte chyby ve verzích DLL 36 // Tip 13: Vždy, když je to možné, // používejte Microsoft System Information (MSINF032.EXE) 38 // Tip 14: Se správou chyb zacházejte jako se zpracováním transakcí 42 // Tip 15: Netestujte vlastní software nebo si vytvořte vlastní testovací projekt 44 // Tip 16: Zatěžujte vaše aplikace během testů 44 // Tip 17: Používejte automatizované testovací nástroje 46 // Tip 18: Uvažujte o konkrétních chybových hodnotách 46 // Tip 19: Přitvrďte typovou kontrolu Visual Basicu 48 // Tip 20: Konstanty definujte pomocí typových knihoven nebo Enum 61 // Tip 21: Popisy chyby soustřeďte do zdrojového souboru 62 // Tip 22: Vždy musíte ošetřit chyby v ovladačích a komponentách, // které sestavujete 65 // Tip 23: Používejte symbolické ladící informace 68 // kapitola 2 // PÉČE O OBCHODNÍ OBJEKTY 73 // Vrstva přístupu k datům 74 // Specifika vrstvy pro přístup k datům 75 // Recordset (sada záznamů) 76 // Získávání sady záznamů 77 //
Serializace sady záznamů 78 // Uzamykání sady záznamů 79 // Aktualizace sady záznamů 79 // Synchronizace sady záznamů 80 // Parametiy 80 // Souhrn 83 // Objekty vyjadřující pracovníky a podnik 83 // Model podnik-pracovník 83 // Podnikové objekty 87 // Vytrvalost (ano?) 92 // Odstraňování a mazání 93 // Jak se dostat k sadě záznamů 94 // Určování parametrů podniku 96 // Objekty pracovníků 96 // Prohlížeč obchodních objektů 100 // Souhrn 102 // Akční objekty 102 // Rozhraní akčních objektů 103 // Souhrn 105 // Klienti 106 // Souhrn 106 // KAPITOLA 3 // IIS - Skutečně máme takovou šablonu? 109 // CO JE WEBOVÁ APLIKACE? 110 // IIS nebo ASP? 111 // Co potřebuje Visual Basic verze 6 pro vývoj webových aplikací? 111 // Základ: Věci, jež máme zadarmo 112 // Stavíme dům pro sebe 115 // Rozšiřujeme dům, aby se do něj vešli i hosté 117 // Z domu uděláme podnik 120 // ZÁVĚR 129 // KAPITOLA 4 // Programování s typem Variant 133 // PŘEHLED TYPU VARIANT 1 133 // Vnitřní struktura 135 // Používání proměnných typu Variant namísto jednoduchých datových typů 135 // Na výkonu nezáleží 136 // Množství paměti nic neznamená 136 // Typová bezpečnost 137 // Pružnost 145 // Defenzivní kódování 146 // Použití typu Variant jako obecného číselného typu 148 // Použití proměnných typu Variant místo objektů 149 // Další podtypy typu Variant 150 // Empty л Null 151 // Pole proměnných 153 // Uživatelsky definované typy 158 // Vedlejší efekty při předávání odkazem 163 // KAPITOLA 5 // Vývoj aplikací ve Windows CE 165 // Co jsou Windows CE! 166 // Cílové publikum 167 // Tvorba zařízení pro Windows CE 171 // Pohled pod kapotu 173 // Podporované architektury 173 // Win32 API 174 // Objektový sklad 175 // Technologie ActiveSync 177 // Procesy a vlákna 177 //
Schopnosti v reálném čase 180 // Vývojová prostředí 182 // Windows CE a oddělení IT 183 // Vývoj ve Visual Basicu 184 // Vývojové prostředí 184 // Filosofie návrhu aplikace pro Windows CE 186 // Vaše první aplikace pro Windows CE 187 // Obecné úvahy o návrhu 188 // Programování pro operační systém Windows CE 197 // Emulátor Windows CE pro PC 204 // Testování a ladění aplikace 205 // Vlastní instalace 207 // Rozšíření Visual Basicu pomocí knihoven COM DLL 208 // KAPITOLA 6 // Jak zůstat u kormidla děje 211 // Drahé pohádky 212 // Čeho chceme dosáhnout! 214 // Stručný úvod 214 // PÁR STRATEGICKÝCH OTÁZEK 216 // Priority: Žonglování se čtyřmi míčky 216 // Vývoj může být nebezpečný 217 // Tanči v krocích 219 // Sporné otázky a přístupy 222 // Některé pravdy jsou věčné 223 // Čím více chyb, tím více práce 224 // Návrat do školy 225 // A ještě zůstaneme ve škole 227 // O skromnosti 227 // Opustit rutinu 229 // Zašpiníme si ruce 229 // Testování za běhu: používání příkazu Assert 230 // Jak moc logický váš návrh je? 235 // Pohled zblízka do uložených procedur 238 // Zde jsou lvi 239 // Zlé přetypování 244 // Lov na chyby 249 // Deklarujte své záměry 255 // Dokumenty ActiveX 259 // Některé nástroje Visual Basicu 6 260 // Registrace pomůcek 260 // Assertion Sourcerer 261 // Na velikosti záleží: Metrics Sourcerer 263 // Černá skříňka: Instrumentation Sourcerer 264 // NÉCO NA ZÁVĚR 265 // Potřebná četba 265 // KAPITOLA 7 // Technické detaily 267 // PÁR DROBNOSTÍ O PREKLADAČI 267 // Něco málo o p-kódu 268 // Generování kódu 269 // Protokoly parametrů 273 // Linker 276 // Jak využít překladač pro optimalizaci kódu 278 // Pokročilé optimalizace 279 // Kód záznamu (protokolu) 285 // PÁR DROBNOSTÍ O OPTIMALIZACI 288 //
Volba správných programátorů 288 // Používejte programování v různých jazycích 288 // Řízení rychlosti kódu 289 // Začneme myslet 289 // Zůstat stále soustředěný 290 // „Půjčování” kódu 290 // Probírejte všechny problémy - získáte zkušenost 293 // Používejte kouř a zrcadla 294 // PÁR DROBNOSTÍ O OBJEKTECH, TYPECH A DATOVÝCH STRUKTURÁCH 296 // Visual Basic jako objektově orientovaný jazyk 296 // Používání kolekcí pro rozšíření typového systému 302 // Jak přidávat nové podtypy do VarType 303 // Ukazatele (pointery) 307 // PÁR DROBNOSTÍ O TYPOVÝCH KNIHOVNÁCH 314 // Odstranění příkazů Declare 315 // PÁR DROBNOSTÍ O CHYTRÁČCÍCH 320 // Další drobnosti 323 // Jak si vykládat vývoj softwaru během večeře v klubu 324 // KAPITOLA 8 // PŘÍRUČKA PROGRAMÁTORA VISUAL BASICU PRO ÚSPĚŠNÉ DATOVÁNÍ 331 // NĚCO MÁLO O DATOVÁNÍ 332 // Jak mi Visual Basic napomůže správně datovat! 332 // Datový typ Date 332 // Zpracování data ve Visual Basicu 334 // Dostáváme se pod povrch věcí: // PŘIŘAZOVÁNÍ ÚDAJŮ O DATU 342 // Někdy musíte být přesní 358 // Jak se k tomu postaví uživatelé: Otázky týkající se uživatelského rozhraní 361 // Zobrazování data 361 // Zadávání data 361 // Jednoduchá textová pole 36l // Kam s daty: úložný prostor! 366 // Práce s databázemi 366 // Kdy je načase začít: otázky týkající se zmény přístupu 368 // Na co se soustředit při převodu staršího kódu 370 // Testování 371 // Data a podmínky pro testy 372 // Změna systémového data 374 // Nástroje dodávané nezávislými dodavateli 376 // Něco více o systémovém pozadí 376 // Na záver 381 // KAPITOLA 9 // „NO DOBRÁ, PŘINEJMENŠÍM JE TO DOBŘE ZKOMPILOVÁNO! 383 // ÚČEL TESTOVÁNÍ 386 // Formální cyklus testů 387 //
Testování jednotek/komponent 387 // Testy integrace 389 // Systémové testy 389 // Přejímací testy uživatelů 390 // Testy regrese 390 // Přezkoušení kódu 391 // Testování kódu Visual Basicu 392 // Spolupráce s jiným vývojářem 392 // Testy přímo při psaní 393 // Pravidelné sestavení projektu 394 // Psaní testovacích skriptů již během psaní kódu 394 // Kam umístit testovací kód? 395 // Zajistěte, aby testem prošly všechny části kódu 395 // Musíte rozumět testovacím datům 396 // Zapojte uživatele 396 // xivObsah // Sledování závad 397 // Testovací plány 398 // Testovací skripty 399 // Vycpávky a budiče 399 // Plánování kódové komponenty 401 // Funkční určení 402 // Zadání testovacího skriptu 404 // Testování výkonu 406 // Příprava vhodného testovacího prostředí 407 // Konfigurace testovacích počítačů 408 // Poslední výstraha 410 // KAPITOLA 10 // Začínáme s nahraným základním kódem 413 // Proč používat základní kód! 41 3 // Co VŠECHNO ZAČLENIT DO ŠABLONY 4 I 6 // Pomocné funkce 417 // Všeobecně používané formuláře 417 // Komponenty ActiveX 417 // Vytváření podtříd 417 // Vytváření podtříd z funkcí a procedur 418 // Jaké jsou výhody vytváření podtříd? 419 // Problémy při vytváření podtříd 421 // Vytváření podtříd z objektů 422 // VŠEOBECNĚ POUŽÍVANÉ FORMULÁŘE 424 // Ukrytá volání API 42S // Pomůcky pro práci s registrem 426 // Zdrojové soubory 427 // Zakázkové ovladače 428 // Dokumentace 429 // Object Browser (prohlížeč objektů) 429 // Soubory nápovědy 430 // HTML 430 // Tvorba vlastního základního kódu 430 // Kde začít? 431 // Kdo by to měl udělat? 432 // Zdrojový kód nebo spustitelný soubor? 432 // Komerční záležitosti 432 //
Změny základního kódu 433 // Šablony 433 // Souhrn 434 // KAPITOLA 11 // MÍCHÁNÍ JAZYKŮ VE VISUAL STUDIU 437 // Co JE PROGRAMOVÁNÍ VE VÍCE JAZYCÍCH? 437 // Typické případy použití MLP 438 // Co je potřebné pro používání MLP? 440 // Je MLP na platformě Windows možné? 440 // Přístupy ke kombinaci jazyků 446 // Používání COM a ActiveX kontra používání // pravých DLL 449 // Používání jediného vstupního bodu 455 // Použití COM namísto normálního vstupu do DLL 457 // Příklad propojitelnosti objektů 457 // Volání knihoven DLL vytvořených v C++ z prostředí // Visual B++ 460 // Předávání objektů Visual B++ do Visual C++ 461 // Využití ovladačů ActiveX pro MLP 462 // Míchání jazyků s assemblerem 465 // Další jazyky 466 // Verze komponent 467 // Závěr 469 // KAPITOLA 1 2 // Databáze jsou pro magory 471 // Udělej to najednou, udělej to správně a hned na to zapoměň 472 // Podívejme se blíže na data 473 // Vrstvení a data 475 // Získáváme data 477 // Podpora dvou vrstev 485 // TŘI PŘÍSTUPY К VZÁJEMNÉMU OVLIVŇOVÁNÍ KLIENTA A SERVERU 486 // Klasický přístup klient/server 486 // Protokolovaný/dočasný zápis 487 // Stavové/transakční/konverzační servery 488 // Zamykání a odemykání 488 // Kdy otevírat a uzavírat spojení k databázi 492 // Jak rozhodnout o rozsahu transakce 493 // Pusťme se do vrstev 495 // A co takhle SQL? 498 // Statická data pro vyhledávání 500 // Vrstvy a data 501 // Objekty, stav a data: obsluha v baru 502 // Stále ještě nevíte, co jsou data v objektovém přístupu? 506 // Data - oběživo v rámci objektového systému 506 // Vzdalujeme se 508 // Visual Basic 6 a vzdálené objekty 511 // Když to všechno složíme dohromady 518 // Závěr S18 // KAPITOLA 13 // Programujte s rozmyslem 521 // Správa oken 522 //
Modálni či nemodální? 523 // Směrem k obecné třídě modality 526 // Rozšíření třídy CFormAttributes 530 // Jak řešit složitost 533 // Podstata stavů 534 // Jak modelovat GUI pomocí FSM 536 // Konec elegance 538 // Implementujeme FSM 540 // Datově řízený kód 549 // Poté, co se usadí prach 561 // KAPITOLA 14 // Nepsal jsem už někdy // NÁHODOU TUHLE FUNKCl! 563 // Sporné otázky ovlivňující opětovné použití kódu 564 // Tlaky konečných termínů 564 // Znalost současných technologií 564 // Kvalita týmu vývojářů 564 // Podnikové případy pro opakované používání kódu 566 // Klíče k opětovnému používání kódu 567 // xviiMistrovství ve Visual Basicu 6.0 // |ak efektivně vyhovět požadavkům // NA OPAKOVANĚ POUŽÍVÁNÍ KÓDU 569 // Opětovné používání kódu pomocí objektů 570 // Formuláře jako opětovně využité komponenty 583 // Vytváření vlastních ovladačů 591 // Jak používat ROOS 606 // Sporné otázky týkající se opětovného používání kódu 613 // Předpokládejte co nejméně 615 // Vypracujte strategii spojování 615 // Seskupování funkčnosti 621 // Dokumentujte váš kód 621 // Zdokonalte své zvyky 622 // KAPITOLA 15 // Jak poslepu žonglovat s 30 míčky 625 // Krize kvality Visual Basicu? 625 // Rizikové řízení 628 // Technická infrastruktura 629 // Obchodní prostředí 630 // Řízení změn 630 // Kritické faktory úspěšného vývoje podnikových aplikací 630 // Trvejte na kvalitním řízení projektu 630 // Vědět, proč na sebe přebírám riziko 632 // Musíte pochopit, odkud přicházíte 633 // Musíte rozumět i tomu, kde právě jste 633 // Dohodněte se a chápejte uživatele 635 // Jak chápat technologii 636 // Vytvořte citlivou strukturu řízení 637 // Návrh procesu 638 // Vyberte si metodu 639 // Ukázková studie 641 //
Postup a hráči 642 // Začínáme 646 // Požadavky na kvalifikaci 646 // Požadavky na infrastrukturu 647 // Úvodní fáze 648 Vertikální rozdělení úloh znamená, že 80 procent // splněných úkolů je zároveň 80 procenty // doručených úloh 648 // Vynechejte politiku a jednejte vážně 649 // Zaměstnance smí vybírat ten, kdo k tomu má vlohy 649 // Plánujte s rozhledem, plánujte možnost změn 650 // Jak zajistit kvalitu 650 // Buďte více střízliví, ne méně 652 // Učte se základy 653 // Závazky vůči zaměstnancům 654 // Proč vytvářet prototypy! 657 // Vytvoření základů pomocí projektu Průzkumník 658 // Přezkoušení technické architektury 660 // Prověrky koncepce 662 // Zaměření na vlastní návrh 662 // Co je navrhování? 663 // Co nepatří do navrhování? 664 // Vyvíjení návrhových modelů 665 // Návrh řízený pomocí měření výkonu 666 // Jak rozumět objektům 667 // Investice do opakovaného používání 668 // Hledáme správné nástroje 669 // Správa konfigurace: prosté to udělejte! 670 // Dokumentace 671 // Specifikace funkčnosti a potřeb 671 // Specifikace návrhu 671 // Skvěle komentovaný kód 671 // Plán testů 671 // Testování 672 // Testování zániku 672 // Testy návrhu oken 672 // Navigační testy 674 // Funkční testování 675 // Sestavování aplikace 676 // Rok 2000 677 // Závěrečné myšlenky 677 // xixMistrovství ve Visual Basicu 6.0 // KAPITOLA 16 // Usnadnění ve Visual Basicu 678 // CO JE NEZPŮSOBILOST? 68 I // ZÁKLADY USNADNĚNÍ PŘI VÝVOJI APLIKACÍ 682 // Používání klávesnice 682 // Barvy 687 // Zvuk 691 // Velikost 693 // Rozšířené prostředky usnadnění přístupu 698 // Verze Windows 698 // Funkce SystemParametersInfo 699 // Funkce GetSystemMetrics 702 // Funkce FlashWindow 703 // Microsoft Active Accessibility 705 //
Proč používat Active Accessibility? 706 // Příprava projektu 707 // Získávání informací o dostupnosti 708 // Co s tím? 713 // Usnadnění jako část vývojového procesu 71 3 // Plánovací etapa 714 // Návrhová etapa 714 // Fáze psaní kódu 714 // Testovací fáze 715 // Zpětná vazba 715 // Právní záležitosti 71 S // Další informace 716 // KAPITOLA 17 // TŘI KROKY DO ZAMĚSTNANECKÉHO NEBE 719 // Kde začít! 720 // Krok I : Hledání výborných vývojářů 720 // Jaký typ lidí byste měli hledat? 720 // Jak definovat popis práce 722 // Zkoumání platů 726 // Jak najít ty pravé lidi 726 // Krok 2: Nábor kvalitních vývojářů 728 // Úvodní vyřazovací postup 728 // Pohovory 728 // Testování 731 // Nabídka zaměstnání 741 // Krok 3: Jak si udržet kvalitní vývojáře 742 // Řízení lidských zdrojů: klíčový úkol 742 // Rozvoj kariéry zaměstnance 743 // Účinky roku 2000 759 // Co dělat, když někdo odchází 759 // DODATEK A // Konvence pro psaní kódu 763 // Nutnost konvencí pro psaní kódu 764 // Konvence pro vytváření názvů 764 // Informace o typu 764 // Informace o rozsahu platnosti 765 // Proměnné 766 // Funkce a procedury 767 // Ovladače a formuláře 768 // Konstanty 768 // Definice typů a tříd 769 // Zdrojové soubory 769 // Jiné konvence pro názvy 769 // Konvence pro psaní kódu 770 // Principy 770 // Některé zvláštnosti 770 // Různá pravidla 771 // Dokumentace v kódu 774 // Formátování 774 // Komentáře v kódu 774 // Záhlaví souborů 776 // Záhlaví funkcí a procedur 777 // Typové předpony 778 // Jiné konvence 781 // DODATEK В // Jednoduché odpovědi // NA OTÁZKY TESTU Z KAPITOLY 17 783 // DODATEK C // Pracovní prostředí vývojářů v TMS 791 // VB Vogue 791 // Šablona aplikace 792 // Vogue Tools (nástroje pro Vogue) 793 //
Scénář pro strukturovanou správu chyb 794 // V jaké formě můžete části pracovního prostředí získat? 794 // DODATEK D // Visual DateScope 2000 a VBA2000 795 // Seznam základních skutečností o Visual DateScope 2000 796 // Postup při identifikaci problémových míst 796 // Postup adaptace kódu 797 // Knihovna datových funkcí pro rok 2000 797 // Testování 798 // Další informace 798 // DODATEK E // Jak se udržet na výši doby s firmou TMS 799 // Jiné newsgroupy 800 // Rejstřík 801

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC