Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vyd.
Praha : Trizonia, 1966
55 s.

ISBN 80-85573-70-9 (brož.)
Metodický průvodce je nedílnou součástí učebnice Teorie literatury netradičně (UC3376)
Teorie literatury - metodiky
000060930
Obsah // I. Učebnice Teorie literatury netradičně...6 // Charakterizace učebnice Teorie literatury netradičně...6 // 1. Komunikativnost...6 // 2. Další důležité rysy učebnice...7 // 3. Výběr adresátů učebnice Teorie literatury netradičně...10 // II. Teorie literatury v osnovách základních a středních škol...12 // 1. Kmenové učivo pro základní školy (MŠMT ČR 1995)...12 // Hlavní cíle literární (a komunikační) výchovy...13 // Doporučení...16 // 2. Návrh učebního plánu pro občanské školy ZŠ // a paralelní ročníky víceletých gymnázií (MŠMT ČR 1994) ... 18 // Hlavní cíle literární výchovy...19 // Doporučení...22 // 3. Učební osnovy čtyřletého gymnázia (MŠMT ČR 1991)...24 // Hlavní cíle literární složky předmětu...24 // Doporučení...25 // 4. Učební osnovy pro obchodní akademii (MŠMT ČR)...26 // Hlavní cíle literární složky předmětu...27 // Doporučení...27 // III. Předpokládaná obtížnost výkladu, // ukázkových textů a cvičení...28 // Označení obtížnosti...28 // A) Obtížnost výkladu a ukázkových textů...28 // Komentář к výkladovým pasážím...34 // B) Obtížnost cvičení...41 // IV. Klasifikace cvičení, úkolů,námětů, her a projektů // podle jejich zaměření...44 // V. Řešení vybraných obtížných úkolů...49

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC