Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
2., přepracované a rozšířené vyd.
Praha : Grada, 2006
180 s. : il. ; 24 cm

ISBN 80-247-1699-2 (brož.)
Manažer
Prodej
Obálkový podnázev: strategie a taktiky prodeje, zvládání problematických zákazníků, jak dosáhnout spokojenosti zákazníka i prodejce, budování vztahu se zákazníkem, osobnost prodejce
Na rubu tit. s. uvedeno chybně též 1. vyd.
Obsahuje tabulky
000067395
Obsah // O autorce...7 // Úvod...8 // 1. PředpoHady profesionálního prodejce...9 // 1.1 Osobnostní předpoklady...10 // 1.2 Silná osobní motivace...15 // 1.3 Znalosti a vědomosti...17 // 1.4 Schopnosti a dovednosti ...19 // 1.4.1 Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace...20 // 1.4.2 Přesilové hry v neverbální komunikaci...35 // 1.4.3 Komunikační dovednosti...38 // 1.4.4 Ostatní schopnosti a dovednosti...42 // 1.4.5 Touha dále se vzdělávat...43 // 2. Příprava prodeje...47 // 2.1 Příprava nezbytných informací...48 // 2.1.1 Znalosti o produktu...48 // 2.1.2 Znabsti o firmě...53 // 2.1.3 Znabstprostředí a konkurence...56 // 2.2 Zákazníci...59 // 2.2.1 Informace o zákazníkovi...59 // 2.2.2 Potřeby zákazníků...61 // 2.2.3 Typologie zákazníků...64 // 2.3 Vyhledávání zákazníků...68 // 2.3.1 Osobní kontakty...68 // 2.3.2 Ostatní zdroje...70 // 2.3.3 Poštou, telefonem nebo osobně?...71 // 2.4 Příprava prodejní taktiky...74 // 2.4.1 Určete si cíl a taktiku...74 // 2.4.2 Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu.75 // 3. Prodej...79 // 3.1 Zahájení prodejního rozhovoru...80 // 3.1.1 První dojem...80 // 3.1.2 Navození atmosféry...85 // 3.1.3 Zjištění potřeb zákazníka...87 // 3.2 Prezentace produktu...90 // 3-2.1 Co prezentujete...91 // 3.2.2 Logická stavba prezentace...91 // 3-2.3 Styl řeči při prezentaci...97 // 3.2.4 Vizuální a technické pomůcky...98 // 3.2.5 Neverbální komunikace
při prezentaci...102 // 3.3 Jádro prodejního rozhovoru...?6 // 3.3.1 Ovlivňování zákazníka...106 // 3.3.2 Obavy zákazníka...112 // 3.3.3 Překonávání námitek...114 // 3.3.4 Konfliktní situace...121 // 3.4 Zakončení prodejního rozhovoru...127 // 3.4.1 Načasování závěru...127 // 3.4.2 Techniky zakončení...128 // 4. Péče o zákazníky...135 // 4.1 Význam péče o zákazníka...136 // 4.1.1 Šest dobrých důvodů, proč se dál zajímat o zákazníka...136 // 4.1.2 Typologie prodejců...139 // 4.2 Nepřátelské taktiky při prodeji...146 // 4.3 Způsoby budování vztahu se zákazníkem...150 // 5. Když se nedaří...155 // 5.1 Jak se vypořádat s neúspěchem...156 // 5.1.1 Analýza příčin neúspěchu...156 // 5.1.2 Stanovení cílů...159 // 5.1.3 Organizace práce a pracovního času...161 // 5.1.4 Změňte svůj přístup k neúspěchu...165 // 5.2 Ovládnutí stresu...167 // 5.2.1 Je stres škodlivý?...167 // 5.2.2 Jak poznáme stres...169 // 5.2.3 Typické stresory...171 // 5.2.4 Jak se vyrovnat se stresem ...176

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC