Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
1. vyd
Praha : SoftPress, c2003
xii,371 s. : il.

ISBN 80-86497-63-1 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
www stránky - tvorba - příručky
000067495
Obsah // I Plánujeme svůj web // 1 Rozhodujeme, // co se má udělat 8 // Co na webu funguje ...9 // Písemná formulace záměru ...12 // Vzor formulace záměru ...12 // Typické cíle ...13 // Stanovení vašich cílů ...13 // Jaký druh cílů? ...13 // Určení cílů pro web firmy ...14 // Rozhodnutí, co má přijít na stránky ...16 // Stanovte své priority ...16 // Sestavte kompletní seznam všech možných schopností ...16 // Identifikace nepostradatelných // schopností ...17 // Stanovení priorit schopností ...17 // Důležitost ...17 // Snadnost ...18 // Proces stanovení priorit ...18 // Graf priorit ...19 // Napište si plán 21 // Základní plán ...22 // Proč se otravovat s psaním plánu? ...22 // Nenechte se paralyzovat! ...23 // Základní produkční plán...24 // 2 Dáváme webu jméno 30 // Volba názvu ...31 // Registrace názvu ...32 // Tři způsoby, jak pojmenovat web ...33 // Volba suffixu ...34 // Složení webových adres ...34 // Získání názvu domény ...35 // 3 Posuzujeme konkurenci 38 // Identifikace konkurentů ...40 // Odkud konkurenti pocházejí...40 // Kde hledat konkurenty...40 // Praxe: Kdo jsou vaši konkurenti? ...41 // Ohodnocení konkurence...42 // Finanční analýza...42 // Funkční analýza ... 42 // Odhalení silných a slabých míst // konkurence...42 // Praxe: Jak zdatní jsou vaši // konkurenti? ...43 // 4 Poznáváme naše uživatele 44 // Poznáváme naše uživatele...46 // Kvantitativní versus kvalitativní
// průzkum...46 // Klíčové kroky při průzkumu uživatelů ...47 // Nástroje pro průzkum uživatelů ...48 // Sestavujeme profily našich uživatelů ...50 // Ptejte se svých uživatelů...51 // Odhad velikosti publika ...52 // Praxe: Kdo jsou vaši uživatelé? ...53 // Vizualizace vašich uživatelů ...54 // Vytváření persón ...54 // Ukázková Persóna ...54 // Neměli byste minout: Vy nejste // svým uživatelem! ...55 // Vytváření scénářů...56 // Kategorizace vašich uživatelů ...56 // Praxe: Vytvořte fiktivní osoby svých uživatelů...57 // Předpovídáme, Co budou // uživatelé chtít ...58 // Nástroje, s jejichž pomocí // se dozvíte, co uživatelé chtějí ...58 // Neměli byste minout: // Váš web není středem // uživatelova vesmíru ...59 // Snažíme se pochopit potřeby // uživatelů...60 // Plánujeme nový web ...60 // Analýzy úkolů ...60 // Převod úkolů do schopností...61 // Získání dobrých výsledků z analýz úkolů...61 // Snažíme se pochopit chování // uživatelů...62 // Analýza návštěvnosti...62 // Testy použitelnosti...62 // Nástroje pro pochopení chování // uživatelů...62 // Zpětné vazby zákazníků ...63 // Padesát způsobů, jak ztratit své // uživatele...64 // Do akce: Vyděláváme 67 // Příjmové modely ...68 // Čtyři kroky jak nadělat peníze online ...68 // Zvažte reálně své možnosti ...69 // Proč vybrat jen jeden? ...69 // Pět příjmových modelů online ...70 // Vyděláváme
na prodeji produktů...72 // Co zákazníci chtějí...72 // Vyděláváme na reklamách...73 // iv Obsah // Co chtějí inzerenti ...73 // Vyděláváme na subskripcích // a poplatcích ...74 // Co chtějí subskribenti...74 // Vyděláváme jako prostředníci...75 // Co chtějí ti, kteří se chtějí seznámit..75 // Možnosti plateb online ...76 // Praxe: Jak nadělat peníze?...77 // II Navrhujeme svůj web // 5 Návrh webu 80 // Dobře navržený web ...81 // Navrhujeme pro uživatele ...82 // Deset způsobů, jak udělat web // prospěšnější pro uživatele ...83 // Navrhujeme v souladu // s dohodnutými konvencemi ...84 // Hlas, který má váhu: Proč byste měli // dodržovat webové konvence ...85 // Jak lidé vnímají webové stránky...86 // Vizuální konvence na webu a mimo něj ...87 // Hlas, má váhu ...87 // Navrhujeme pro HTML...88 // Pět klíčů ? návrhu HTML ...88 // Neměli byste minout: Volba softwaru // pro návrh webu ...89 // Navrhujeme pro různé systémy ...90 // „Dělicí čára" pro vás představuje // dvě výzvy: ...91 // Kde je dělicí čára?...91 // Navrhujeme pro rychlost...92 // 6 Uspořádání a navigace 96 // Dobře uspořádaný web ...97 // Rozvržení webu ...98 // Uspořádání webu ...99 // Neměli byste minout: Stránky by neměly být obrazem společnosti ...99 // Neměli byste minout: Jak vyzrát na // informační inženýrství...101 // 6 způsobů, jak stránky uspořádat...102 // Tvorba vtipných kategorií
...105 // Zdokumentování struktury stránek ...108 // Navigační systém...110 // 8 slepých uliček hledání navigačního systémullO // Jak se lidé na webu orientují ...111 // Globální a místní navigace ...112 // Vyvážení vrstev navigace...112 // Proč nejsou nabídky vhodné pro navigaci . .113 // 12 navigačních systémů...114 // Praxe: Jak bude váš web uspořádaný?...120 // Praxe: Jak se bude vaším // webem procházet?...121 // Pojmenovávání oddílů webu ...122 // Volba jednotných jmen ...124 // Několik dobrých příkladů ...125 // Neměli byste minout: Proč by názvy // oddílů měly být jasné a ne objevné...126 // Podivná jména...127 // Neměli byste minout Jak pojmenujete oddíly svého webu? ...128 // Testování použitelnosti 129 // 5 druhů testů použitelnosti...130 // Co se můžete z testů použitelnosti dozvědět...131 // Testování použitelnosti za babku...133 // Neměli byste minout Kdy se testování použitelnosti může obrátit proti vám .136 // 7 Vizuální návrh 138 // Návrh úvodní stránky ...140 // 8 tipů pro návrháře-nenávrháře...143 // Pět bouřících debat webdesignu...144 // Barvy na webu...146 // Výběr správných barev...146 // Mnoho významů barev ...146 // 6 rad ? výběru barev ...147 // Tvorba barevného systému...148 // RGB vs. CMYK ...148 // Zprovoznění barev na webu...149 // Šestnáctkové barvy...149 // Webová typografie ...150 // Volba písma ...150 // Patková a bezpatková
písma...150 // Čitelnost na obrazové...151 // Verdana: první webové písmo ...152 // Formátování textu ...153 // Písmo nebo písmová rodina?...153 // 8 Webové technologie 154 // HTML a XHTML...155 // Styly ...155 // Piug-iny ...155 // Klientské skripty (javascript)...155 // Serverové skripty (asp, php) ...155 // java applety...155 // odkud mají svůj vzhled? ...156 // Seznámení s xhtml ...158 // HTML a XHTML: jaký je mezi // nimi rozdíl?...158 // Co musíte vědět o xhtml...158 // Přechod na XHTML...159 // Převod HTML na XHTML...159 // Seznámení s tabulkami ...160 // Jak tabulky používat ...160 // Co musíte vědět o tabulkách ...160 // Seznámení s rámy...161 // Obsah // v // Jak rámy používat ...161 // Co musíte vědět o rámech...161 // Seznámení se styly ...162 // Co musíte vědět o stylech ...162 // Výhody stylů: ...163 // Nevýhody stylů ...163 // jak styly používat...163 // Seznámení s JavaScriptem...164 // Co musíte vědět o JavaScriptu...164 // Proč je nenáviděn ...164 // jak JavaScript používat...165 // Jiné možnosti programování...165 // Seznámení s flash ...166 // Co musíte vědět o Flashi...166 // Jak Flash používat ...167 // Seznámení s php...168 // Co musíte vědět o php ...168 // PHP a jiné serverové skripty ...169 // jak php používat ...169 // Jiné serverové skriptovací nástroje ...169 // III Budujeme web // 9 Stavba webu 172 // 10 hlavních důvodů, proč máte } // šnečí web ...173
// Kdy je pomalé moc pomalé...175 // Proč jsou stránky pomalé ...175 // Míříme ke kompatibilitě ...176 // Plánování kompatibility ...176 // Testy kompatibility ...177 // Míříme ke spolehlivosti ...179 // Zlepšování spolehlivosti...179 // Oprava špatného webu...180 // Míříme ? bezbariérovosti...182 // Není to jen pěkné — je to chytré...182 // A v USA to nařizuje zákon...182 // Přizpůsobení postiženým návštěvníkům___182 // 5 krůčků ke zmenšení zábran...183 // Aby web vydržel...184 // Proč potřebujeme standardy ...184 // Jak standardy fungují ...185 // Tak na čem to vázne? ...185 // Neměli byste minout: Proč byste měli dodržovat webové standardy...186 // Příprava vnitřností ...188 // Poznámka ? otevřeným technologiím ...188 // Rozdělení vnitřních technologií ...189 // 10 jak fungují webové stránky // (v kostce) 190 // Příprava HTML dokumentu...191 // 3 způsoby přípravy webu ...192 // Neměli byste minout: V čem spočívá // dobrý webdesign? ...193 // Jak HTML funguje ...194 // Tvorba první webové stránky...196 // Jak se z webových stránek // stane web ...198 // Pojmenování webových stránek ...198 // Uspořádání webových stránek...198 // Propojení stránek...199 // Přenesení webových stránek ...199 // Jak se webové stránky dostanou ? uživateli ...200 // Poskytování „dynamických" stránek...201 // Seznámení se serverem ...201 // 11 Příprava obrázků // a multimédií pro
web 202 // Seznámení s kompresí...203 // Jak komprese funguje...204 // Seznámení s pamětí...205 // Obrázky na webu ...206 // Výběr formátu obrázku ...207 // Příprava obrázků pro web...208 // Zvuk na webu ...210 // Proč se hudba na pozadí muže obrátit // proti vam...210 // Výběr formátu webového zvuku ...211 // Příprava zvuku pro web...212 // Video na webu ...214 // výběr formátu pro online video...215 // Příprava videa pro web ...216 // Do akce: Urychlování webových stránek 219 // Dobre postaveny web ...220 // Cesta ? rychlosti ...221 // Rychly web v sesti krocích ...222 // Praxe: Jak vylepšíte rychlost webu?...225 // 12 Vybavení webu // aplikacemi 226 // Výběr správné technologie ...228 // Vyhněte se možným nástrahám...228 // Posouzení nové technologie...229 // Vývoj softwaru pro váš web ...231 // Sestavení správného týmu...233 // Vývoj aplikace ...234 // popis produktu ...:...234 // jak pracovat s techniky...236 // vi Obsah // IV Udržujeme web // 13 Sledování a rozvíjení // vašeho webu 240 // Sledování webu...242 // vyhodnocení, jak lidé používají // váš web...243 // Zdroje návštěvnosti vašeho webu...244 // Nalezení zdroje ...244 // Měření návštěvnosti ...245 // Jak se údaje sbírají ...245 // přibližná věda...245 // Důležité rady ? měření provozu...245 // Jak fungují hodnotící systémy...246 // volba software pro analýzu návštěvnosti .. .247 // Tvorba zprávy o návštěvnosti
...248 // co hledat...248 // Praxe: Ukázková zpráva o návštěvnosti...249 // Vyšetřování změn ...250 // Co hýbe s návštěvností? ...250 // Typické průběhy návštěvnosti ...251 // Roční předpověď...252 // Lednový nápor...252 // Letní okurková sezóna ...252 // Podzimní růst...253 // Prosincový propad ...253 // Výjimky z pravidla...253 // Rozvíjení vašeho webu ...254 // time.com — malé změny, // velký dopad ...254 // Ověření vašich teorií...255 // Zaměření na to nejdůležitější ...255 // Neměli byste minout Kterak MSN // přinutila lidi klepat (miliónkrát)...256 // Neměli byste minout // Jak se z webmonkey stala (vydělávající) // knihovna ...258 // Neměli byste minout Jak gURLcom // zjistilo, co dívky chtějí (hry!) ...260 // Neměli byste minout Jak BlackPlanet donutila uživatele registrovat se (a platit) .. .262 // Do akce: Zvyšování návštěvnosti 267 // 5 rychlých rad ? návštěvnosti...268 // Začínáme...268 // 50 cest ? vyšší návštěvnosti ...269 // Přilákání nových návštěvníků ...270 // Zdržení návštěvníků ...272 // Přilákání navrátilců...274 // Praxe: Jak zvýšíte návštěvnost?...276 // 14 Propagace vašeho webu 278 // Šest klíčů ? propagaci vašeho webu...279 // Strategie pro ústní propagaci ...280 // Programy spřízněnosti ...280 // Programy „tiché pošty"...280 // Použijte to!: Šikovné formy „tiché pošty" .. .281 // Strategie pro e-mail... // 6 věcí,
které pro vás může e-amil udělat... // Volba e-mailové strategie ... // Sběr e-mailových adres ... // Volba e-mailové strategie ... // Zakládání e-mailového seznamu .. // Měli byste si koupit seznam?... // volba software pro e-mailové bulletiny... // 12 tajemství úspěšných e-mailů ... // Strategie pro odkazy... // odkazy z portálů ... // Odkazy z dalších webů ... // Proč na odkazech záleží (3-krát)... // Zaměřte se na weby, které ... // Druhy odkazů: „povrchové" // a „hluboké" ... // Titulky na jiných webech... // Placené odkazy ... // Webová inzerce ... // příprava úspěšné kampaně... // Klepnutí není vše... // 6 reklam, které upoutají... // Kde inzerovat? ... // Zeptejte se sami sebe... // Výběr webu ... // 4 způsoby, jak platit za reklamy ... // Praxe: Na co se zeptat než reklamu umístíte ... // Zacílení reklam... // Obsahové zacílení... // Druhy reklam ... // Proužky ... // Tlačítka... // Mrakodrapy ... // Vyskakující a rozlúčková okna ___ // „Bohaté" reklamy... // Textové reklamy... // Sponzorované odkazy ... // Doporučení... // vyskakující reklama ... // Mrakodrap ... // Proužek ... // Tlačítko ... // Webové reklamní standardy... // Sponzorství... // Předvedení produktu ... // 282 // 282 // 283 // 283 // 284 286 286 // 287 // 288 290 290 290 // 290 // 291 // 291 // 292 292 294 // 294 // 295 // 296 298 298 298 // 298 // 299 // 300 // 300 // 301 301 301 // 301 // 302 302 302 302 // 302
// 303 303 303 303 // 303 // 304 304 // Obsah vii // Videoreklamy...304 // Proklady...304 // Mezimediální strategie...305 // Praxe: Jak budete propagovat svůj web? .. .307 Praxe: Jak budete propagovat svůj web? .. .308 // Do akce: Zlepšení postavení // ve vyhledávačích 309 // Nejprve poznejte, jak to funguje...310 // ...potom si připravte plán...310 // a když vše ostatní selže...310 // Jak se dostat do vyhledávačů...311 // Jak se dostat do portálů...311 // Abyste byli zahrnuti ...311 // Neměli byste minout: Vzhůru na Yahoo! ...312 // Vylepšování postavení ve // vyhledávačích...313 // Použijte to!: Jak se stránka dostane // na vrchol ...316 // Praxe: Jak zlepšíte své postavení ve vyhledávačích?...317 // 15 Řízení webového projektu a týmu 320 // Vedení webového projektu ...321 // Ujasněte, co tvoříte...321 // Rozhodněte, jak se bude rozhodovat...321 // Naučte se říci ne ...322 // Připravte „průběh"...322 // Neměli byste minout: Jak zachránit // časový plán, který se bortí...323 // Použijte to, co již znáte ...323 // Neměli byste minout: Jak připravit // časový plán, který bude dodržen...324 // Neměli byste minout Jak řídit brainstorming...326 // Vedení webového týmu ...328 // Neměli byste minout: Jak se domluvit...329 // Neměli byste minout: Jak povzbudit spolupráci ...330 // Sestavování webového týmu ...332 // Základní tým...332 // Rozšířený tým...334 // Uspořádání vašeho webového
týmu ...338 // Webová společnost ...338 // Velká společnost a webová // agentura...339 // Malá firma a poradce...340 // malá firma a poradce...340 // Neměli byste minout: Jak dostat // všechny na stejnou loď ...341 // Dodatek 342 // Rejstřík 357

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC