Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.12.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:24x 
BK
Vyd. 2.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2008
62 s. : il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-559-1 (brož.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, esf, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
"Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji" - projekt Operačního programu Rozvoje lidských zdojů, opatření 3.3.2 Podpora terciálního vzdělávání, výzkumu a vývoje, číslo projektu CZ.04.1.03/3.2.15.2"--Rub tit. s.
Obsahuje bibliografie
000069829
I. kapitola -- I. Možnosti integrovaného vyučování v současné české škole -- 1.1 Rozdíly mezi integrovaným vyučováním a integrovaným vzděláváním -- 2 Integrované předměty -- 2. 1 Prvouka jako integrovaný předmět -- 2. 2 Vlastivěda a přírodověda jako integrované předměty -- 3 Integrování témat -- 3. 1 Integrovaná tématická výuka -- 3. 2 Týdenní integrované tématické bloky v RVP pro ZŠ -- 4. Projektové vyučování -- 4. 1 Projektová výuka -- 4. 2 Integrované dny školy -- 4. 3 Mateřský jazyk dítěte v sémantickém aspektu integrující prvek -- elementární edukace -- 5. Kooperativní učení jako prvek integrovaného vyučování -- II. kapitola -- 1. Putování po našem městě se skřítkem Všudybylem -- 2. Výprava k prameni části vodního toku -- 3. Ze starých pověstí českých -- 4. České země za posledních Přemyslovců -- Závěr -- Literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC