Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.12.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

zezulková (@@20120418@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(31) Půjčeno:62x 
BK
Vyd. 2.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2008
68 s. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-562-1 (brož.)
"Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji - projekt Operačního programu Rozvoje lidských zdrojů, opatření 3.3.2 Podpora terciálního vzdělávání, výzkumu a vývoje, číslo projektu CZ.04.1.03/3.2.15.2"--Rub tit. s.
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, esf, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Obsahuje bibliografie
000069831
1. Komunikativní kompetence u dětí předškolního věku -- 1.1 Význam komunikace v procesu socializace člověka -- 1.2 Komunikace, komunikační kompetence, komunikační kontext -- 1.3 Co musíme respektovat při rozvoji komunikace u dítěte předškolního věku? -- 1.4 Správný řečový vzor jako předpoklad logopedické prevence -- 2. Základní otázky diagnostiky v předškolním věku -- 2.1 Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání -- 2.2 Jaké metody mohou učitelky mateřských škol využívat? -- 3. Význam předškolního vzdělávání v prevenci narušené komunikační schopnosti -- 3.1 Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání se zaměřením na rozvoj komunikativní kompetence -- 3.2 Preverbální dovednosti -- 3.3 Podpora přirozeného rozvoje řeči v mateřské škole -- 3.4 Negativní vlivy působící obecně na rozvoj řeči v předškolním věku -- 4. Orientační posouzení vývoje řeči u dítěte v raném a předškolním věku -- 4.1 Úrovně ontogeneze řeči -- 4.2 Orientační diagnostika výslovnosti -- 4.3 Orientační diagnostika motoriky mluvidel -- 4.4 Orientační diagnostika fonematického uvědomování -- 5. Organizace logopedické péče v České republice -- Přílohy -- Řešení úkolů

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC