Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, esf, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
""Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji" - projekt Operačního programu Rozvoje lidských zdrojů, opatření 3.3.2 Podpora terciálního vzdělávání, výzkumu a vývoje, číslo projektu CZ.04.1.03/3.2.15.2"--Rub tit. s.
1. Pedagogická diagnostika, pedagogická evaluace a pedagogické hodnocení -- 1.1 Vymezení pojmů pedagogická diagnostika, pedagogická evaluace a pedagogické hodnocení a jejich funkce -- 1.2 Oblasti, úrovně a typologie pedagogické evaluace -- 1.3 Aspekty a typologie pedagogického hodnocení -- 1.4 Subjekty a instituce evaluace a hodnocení -- 2. Proces pedagogického hodnocení, jeho parametry a tendence -- 2.1 Proces pedagogického hodnocení a jeho etapy -- 2.2 Kvalitativní parametry pedagogického hodnocení -- 2.3 Principy pedagogického hodnocení -- 2.4 Metody pedagogického hodnocení -- 2.5 Tendence současného pedagogického hodnocení -- 3. Prezentace hodnotících soudů ve škole -- 3.1 Kvantitativní formy vyjádření výsledků hodnocení -- 3.1.1 Známkování -- 3.1.2 Alfabetické systémy -- 3.1.3 Procentuální formy -- 3.2 Kvalitativní formy hodnocení -- 3.2.1 Slovní hodnocení -- 3.2.2 Dichotomická hodnocení -- 3.3 Grafické a kombinované systémy -- 3.4 Závěry a doporučení -- LITERATURA