Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.5) Půjčeno:46x 
BK
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1962

Na pomoc učiteli
V publikaci jsou seskupeny příspěvky významných pedagogických pracovníků našich i z NDR. obírající se problémy nejen hodnocení, ale i klasifikace žáků. Vstupní studie je věnována problémům vytvořem nové soustavy hodnocení žáka z hlediska všestranného rozvoje jeho osobnosti, druhá se omezuje především na metodické pokyny, jak pozorovat a hodnotit žáky a závěrečná je výhledovou studii o socialistickém a komunistickém hodnocení žáků.
000070765
Rekat.
OBSAH // Předmluva // A. HODNOCENÍ ŽÁKA A VŠESTRANNÝ ROZVOJ JEHO // OSOBNOSTI (prof. dr. ]. Linhart a Zd. Helus) . . . . 11 // B. JAK POZOROVAT A HODNOTIT ŽÁKY (prof. dr. K. Zehner a kol.)i ... // I. Zásady pro hodnocení žáků ... // 1. Proč je nutné žáky hodnotit . . . // 2. Jak shromažďujeme materiál . . . // 3. Shrnování sebraného materiálu . . . // 4. Obvyklé chyby při shromažďování materiálu // 5. Pomůcky při sbírání a pořádání materiálu . // II. Příklady na získávání materiálu o osobnosti žáka // III. Charakteristika žáků... // 1. Popis chování... // 2. Sumující forma charakteristiky . . . // 3. Schematizující forma charakteristiky . . // 4. Typizující forma charakteristiky v . . // 5. Správné zpracování charakteristiky osobnosti // 6. Osobní záznam ... // 28 // 28 // 28 // 33 // 43 // 47 // 49 // 51 // 78 // 79 82 84 88 89 99 // C. HODNOCENÍ A KLASIFIKACE Ž A CT V A (Výhledová studie) (akad. O. Chlup)... // 103
(OCoLC)85469964
cnb000614406

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC