Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.03.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Československý spisovatel, 1963
124 s. : il.

objednat
Otázky a názory ; 43
ruština
Přeloženo z ruštiny
Obsahuje ilustrace, doslov (Lubomír Linhart)
Tvorba filmová - stati
000071236
Princip a metoda montáže // První podněty 7 // Prvotní „montáž atrakcí" 8 // Montáž jakožto srovnání 9 // Spojení vyobrazení v obraz 12 // Skladba obrazu 14 // Pravdivé zkoumání = rozvinutá pravda 18 // Princip montáže v poezii 20 // Záběry ve verši 26 // Reč jako vtip a metafora 30 // Montáž, objem a prostor 37 // Montáž a smyslové složky díla 38 // O zvukobarevných souvztažnostech // Zvuk a barva 41 // Hudba a malba (Zrušení perspektivy) 47 // Simultaneita v dílech starých mistrů 52 // Emoce a barvy 59 // Rytmus a pohyb v uměleckém díle 84 // O Chaplinovi, smíchu a komice // O různém smíchu 91 // Chaplinův zrak 94 // Dar dětského vidění 95 // Jeho Veličenstvo Dítě 99 // Rovnoprávnost složek uměleckého díla // Jednota uměleckého díla 101 // Orchestrace uměleckého díla 103 // Režie a řád uměleckého díla 104 // Opak pravdy ve jménu pravděpodobnosti 107 // Newtonovo jablko asociací 109 // Trajektorie oka 112 // O realitě a realismech 115 // Plán díla a tvůrčí „vnuknutí“ 117 // Doslov // Sergej Ejzenštejn — klasik filmové tvorby a teorie 119
cnb000474258

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC