Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.03.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Praha : Grada, c2003
215 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-247-0368-8 (brož.)
Manažer
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
Internet (síť) - public relations - příručky
Public relations - Internet (síť) - příručky
000072849
Obsah // Předmluva... 11 // IvDd ... 13 // 1. kapitola // liiernetové public relations ... 17 // Bohatost obsahu... 19 // Dosah ... 19 // Publikum ... 20 // Empatie ... 22 // 2. kapitola // tn ernet... 25 // Internet se týká všech způsobů komunikace... 26 // Stručný úvod do internetu... 27 // Kyberprostor ... 27 // E-mail... 28 // WWW a weby ... 29 // Newsgroups neboli diskusní skupiny... 30 // Mailing lists (rozesílací seznamy)... 30 // Instant messaging ... 31 // Bulletin boards... 32 // Chat... 32 // MUD ... 33 // Telnet... 34 // WAP... 34 // Jak to všechno zvládnout... 35 // 1 kapitola // U tváření respektu v kyberprostoru ... 37 // Proč je právě důvěra tak důležitá... 38 // Důvěryhodný... 40 // Jak radit organizacím v záležitostech týkajících // se zabezpečení... 41 // Etická dilemata ... 42 // Nové dovednosti ... 43 // Nová role public relations... 44 // Role institucí public relations ... 45 // Online public relations // 4. kapitola // Sjednocování komunikace... 47 // Integrace webu, extranetu a intranetu... 49 // Tok informací mezi odděleními ... 50 // Modely přístupu ke znalostem... 51 // E-enablement a jeho dopad na reputaci ... 53 // 5. kapitola // Síření zpráv v kyberprostoru... 57 // Propustnost ... 58 // Transparentnost ... 59 // Zprostředkování... 59 // 6. kapitola // Brouzdání po internetu... 65 // Co vlastně nacházíte ... 66 // Vyhledávače... 67 // Fulltexty ... 68 // Předmětné katalogy ... 68
Hybridy ... 69 // Internet jako virtuální svět informací ... 70 // Jak vyhledávat ... 71 // Prohledávání webu ... 72 // Vyhledávání v diskusních skupinách ... 74 // Vyhledávání v chatech... 75 // Ukládání obsahu ... 75 // 7. kapitola // Mapování a monitorování vlastních aktivit v kyberprostoru ... 77 // Landscaping... 78 // Scenérie internetu ... 79 // Audit ... 80 // Vnímání... 80 // Audit jednotnosti, integrace... 82 // Vytváření komunit ... 82 // Bezpečnost ... 83 // Zaměstnanecké politiky... 83 // Reakce na dotazy... 83 // Rozpočty... 84 // Naplňování nejrůznějších očekávání ... 84 // Monitoring... 84 // Obsah // 8. kapitola // Hodnocení aktivit na internetu ... 87 // Hodnocení webů ... 89 // Informace o webu... 89 // Obsah ... 90 // Dosah ... 92 // Návštěvníci... 93 // Empatie ... 94 // Hodnocení diskusních skupin ... 95 // Zjišťování změn chování ... 96 // 9. kapitola // Přehled informačních zdrojů pro uživatele internetu ... 97 // První kroky při vytváření přehledu... 99 // Knihovny odkazů... 100 // Vytváření odkazů a referencí... 101 // 10. kapitola // Hledání partnerů a zvyšování dosahu... 107 // Vyhledávání příslušných webů ... 109 // Různé způsoby poskytování obsahu... 110 // Kdo jsou vaši internetoví uživatelé?...111 // Uživatele zajímají různé problémy a témata... 111 // Kde jsou problémy, je i veřejnost ... 112 // Vyjděte veřejnosti naproti ... 114
10 kroků vstříc veřejnosti... 114 // Proveďte plánovaná opatření ... 115 // Fanoušci a vyslanci... 115 // Sponzorování... 117 // Dovednosti v oblasti internetu ... 117 // Prostor a služby na internetu ... 117 // Duševní vlastnictví... 118 // Dannery... 118 // Partnerské programy ... 118 // 1 1. kapitola // Oslovování veřejnosti prostřednictvím webů ... 119 // První myšlenky ... 120 // Firemní cíle ... 121 // Budujte vztahy... 122 // Zpřístupněte informace ... 122 // Jeden nebo více webů?... 122 // Vztahy se točí kolem návštěvníků... 123 // 7 // Online public relations // Obsah webu z pohledu PR... 124 // Základní požadavky’ ... 124 // Určení obsahu ... 126 // Výrobky, služby a marketing ... 126 // Společenské záležitosti... 126 // Elektronické publikace (E-pubs) ... 134 // Webcasting... 136 // Video News Release na webu... 137 // Tvorba webu a jeho údržba ... 138 // Tvorba obsahu ... 138 // Grafický design ... 138 // Návrh architektury ... 138 // Testování... 138 // Údržba ... 139 // Doménová jména ... 139 // Další záležitosti týkající se tvorby webu ... 140 // Propagace vašeho webu... 141 // Vyhledávače ... 141 // 1 2. kapitola // Oslovování interních uživatelů ... 143 // 13. kapitola // Používání komunikace prostřednictvím e-mailu ... 147 // E-mail marketing ... 148 // Přínosy... 148 // Záporná stránka e-mailu ... 149 // Vztahy prostřednictvím e-mailu ... 149 // Reakce na e-mailové kontakty
odeslané z webu ... 150 // Internet a mailing lists (rozesílací seznamy)... 150 // Nebezpečí spárnu... 151 // Nevyžádané hromadné zprávy (UDE) ... 151 // Nevyžádané komerční zprávy (UCE) ... 152 // Bezpečnost... 152 // 14. kapitola // Diskusní skupiny ... 155 // Pronikání do diskusních skupin ... 158 // Některá doporučení a varování... 160 // Jazyk diskusních skupin ... 161 // // Obsah // 1 5. kapitola // Řízení vztahů s uživateli internetu ... 163 // Customer relationship management (CRM)... 164 // Řízení vztahů v oblasti B2B ... 167 // 1 6. kapitola // Dosah internetového zpravodajství... // Jak se čte internetové zpravodajství ... // Tvůrci zpravodajství ... // Standardy pro distribuci online zpráv... // Tvůrci zpráv ... // Zpravodajští brokeři ... // Zdroje obohacující obsah... // Distributoři zpráv ... // Nové zpravodajství... // Kontakty s novináři prostřednictvím internetu // Internet je pro novináře důležitý... // Jak využívají síť novináři? ... // Nové trendy v informování... // Jak jednat s novináři, kteří jsou online .. // Vaše tiskové zprávy a oznámení... // Používání e-mailu ... // Telefon... // Konferenční hovory... // Previews ... // Novináři na volné noze a ti s úvazkem... // Novináři se teď mohou ptát... // Mediální seznamy, spam a jam... // Vaše virtuální tiskové oddělení... // Sekce pro novináře... // Činnost pracovníků PR ... // 169 // 171 // 171
// 172 // 173 // 173 // 174 174 174 176 // 176 // 177 // 179 // 180 181 182 // 183 // 184 184 184 186 // 187 // 188 188 191 // 1 7. kapitola // Řešení problémů... 193 // Problémy... 195 // Interakce ... 196 // „Darebácké“ stránky... 196 // Jak se vyrovnat s darebáckými stránkami... 198 // Nátlak v sobě skrývá nebezpečí... 199 // Diskusní skupiny ... 199 // 201 // // 1 8. kapitola // Co je správné a co legální? // Online public relations // Autorská práva... 204 // Povaha autorských práv ... 204 // Používání a poskytování autorských práv... 204 // Poznámky ? používání odkazů ... 205 // Mezinárodní úhel pohledu ... 206 // 1 9. kapitola // A budoucnost? ... 207 // Rejstřík // 213

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC