Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19.5) Půjčeno:39x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2009
198 s. ; 24 cm

ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.)
Manažer. Marketing
němčina
Přeloženo z němčiny
000073168
Správna koncepce vám pomůže k úspěchu čím se vyznačuje dobrá reklama -- Propagujte (jen) nej atraktivnější produkty -- Vytyčte si realistické cíle reklamy -- Zvyšte úspěšnost pomocí rozčlenění cílové skupiny -- Vyprofilujte se -- Zaměřte se na přání klientů -- Reklamní poselství, kreativní koncept a mix opatření tvoří jednotu -- Vyvarujte se typických chyb -- Analyzujte úspěch reklamy z (ne)úspěchů se poučte -- Testujte, testujte, testujte -- Než začnete: Co byste měli vědět o svém trhu -- Sbírejte jen informace, které skutečně potřebujete -- Jak získat potřebné informace levně a rychle -- Nespouštějte konkurenci z očí -- Zjistěte, co vaše klienty skutečně motivuje ke koupi -- Najděte své silné stránky -- Jak vytvořit přesvědčivé reklamní poselství -- Vyhněte se bezobsažné reklamě -- Formulujte poselství jako silný slib klientovi ---
Odvozujte poselství z nej důležitějších motivů cílové skupiny ke koupi -- Soustřeďte se na silný motiv ke koupi -- Odlište se od konkurence, ale buďte věrohodní -- Kreativní realizace jak úspěšně vytvořit reklamu a texty -- Texty, obrazy a zvuky v reklamě pozor na správný mix! -- Emocionální nebo informativní reklama který koncept je účinnější? -- Nenápadná reklama nepůsobí -- „Moc obrazů" má své hranice -- Nezatěžujte reklamu nadměrně! -- Kolik textu snese vaše reklama? -- Prezentujte komplexní informace postupně -- Dbejte na co nej názornější, živý jazyk -- Jak upravit delší texty tak, aby byly čtivější -- Vyhněte se „prázdným" titulkům -- Opakování zvyšuje pozornost a zapamatovatelnost -- Jak zvýšit věrohodnost reklamy -- Dejte pozor, abyste se jasně lišili od konkurence -- Zkraťte dobu reakce klientů zakomponujte do reklamy prvky, které je -- podnítí k akci ---
Než reklamu zveřejníte, zkontrolujte její kvalitu -- Volba komunikačního nástroje jak spolehlivě dostat reklamu ke klientovi -- Zvažte vždy všechny formy propagace! -- Zvažte i formy reklamy vybočující z prošlapaných cest -- Kritéria pro výběr účinných komunikačních nástrojů -- „1 + 1 = 3": Větší reklamní účinek díky mixovaným kampaním -- Zvolte pro reklamu správný okamžik -- Využijte reklamní pauzy konkurence -- Podařená reklama v médiích -- Televize, kino, rozhlas, tisk, billboard jak vybrat správné médium? -- Přizpůsobte reklamu redakčnímu okolí -- Pozor, skrytá reklama!? -- Individuální reklama vytvořte si vlastní reklamní formáty -- Spolupráce s médii jak dosáhnout přítomnosti v médiích -- Úspěšná přímá reklama -- Zaručený kontakt dobré reklamní dopisy mají úspěch! -- Kde najít vhodné adresy cílové skupiny -- Reklamní dopisy adresované konkrétní osobě jsou účinnější ---
Pozor na správnou stavbu reklamního dopisu -- Rozhodující může být i grafická úprava! -- Reklamní dopisy vymyšlené, vytvořené a rozeslané „raz dva" -- Faxové reklamě se raději vyhněte! -- Telemarketing netelefonujte bez pádného důvodu -- Od přímého marketingu k marketingu dialogovému -- Úspěšná propagace přes internet a e-mail -- Objevte reklamní potenciál internetových stránek -- Internetové stránky aktivně propagujte -- Jak umístit webovou stránku na přední místa ve vyhledávačích -- Jak z náhodných surfařů udělat věrné zákazníky -- Bannery a spol využijte potenciálu internetové reklamy! -- Správné propojení internetové reklamy a „cílové stránky" -- Cross media zkombinujte internetovou reklamu s klasickou -- Aktivní propagace prostřednictvím e-mailu? -- Nezahlcujte příjemce nevyžádanou poštou! -- E-mailová reklama rychlá a levná -- Jak získat adresy pro e-mailovou reklamu ---
Reklamní účinek spolupráce s tiskem -- Úspěšné tiskové sdělení zaměřte se na to podstatné -- Jak dostat tiskovou zprávu ke správnému příjemci -- Vyhledávejte osobní kontakty se zástupci tisku! -- Akce s „PR efektem" jak se zaručeně dostat do médií -- Reklama „tváří v tvář" jak vytvořit osobní kontakt s klienty -- Vytvářejte sítě kontaktů! -- Hledejte nové kontakty na veletrzích -- Na co byste měli dávat pozor při osobních návštěvách klientů -- Úspěšné akce jak z reklamy udělat událost -- Alternativní formy reklamy -- Guerilla marketing nic pro slabé povahy -- Mobilní marketing reklama přes mobilní telefon -- Virální marketing jak infikovat klienty -- Blogování pomocí web logů neformální spojení s veřejností -- „Urychlovače prodeje" v reklamě -- Kupony vhodná přidaná hodnota pro aktivní klienty -- s cenami -- Správné využití soutěží o ceny -- Drobné dárky zákazníky nadchnou ---
Nabídky limitované termínem nebo množstvím mohou být impulzem ke koupi -- Velké výsledky s malým rozpočtem -- Propagujte beze ztrát prostřednictvím permission marketingu -- Stavějte na vlastních reklamních médiích -- Vysoké zastoupení v médiích díky affiliate marketingu -- Digitální věk začal vyměňte papír za data -- Opatření proti rostoucí „frustraci z reklamy" -- Zvyšte relevanci reklamy! -- Podporujte interaktivitu, nabídněte možnost volby -- Vytvořte reklamou přidanou hodnotu pro své zákazníky -- Pozor na právní aspekty reklamy -- Pozor na různé právní nástrahy -- Pozor na práva třetích osob -- Právní požadavky závisejí na reklamním prostředku a médiu -- Pozor na reklamu, která má přímo prodávat! -- Vyhněte se nežádoucí reklamě -- Konzultujte s právníkem -- Jak lépe organizovat reklamu a úspěšně spolupracovat s agenturami -- Vytvořte si reklamní plán ---
Díky spolupráci s agenturou bude vaše reklama profesionálnější -- Jak najít vhodnou reklamní agenturu -- Na co si dát ve smlouvě s agenturou pozor -- Reklamní brífink musí mít vysokou výpovědní hodnotu

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC