|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
BK
|
|
VYRAZENO
|
|
|
|
|
|
Praha : Karolinum, 1992
|
|
|
|
ISBN 80-7066-334-0
|
|
|
|
|
|
000073394
|
|
Rekat.
|
|
OBSAH // 1. SYSTÉM A ORGANIZACE VYUČOVÁNÍ ... 5 // 1.1 Úvod. Základni pojmy ... 5 // 1.2 Vyučování jako systém ... 9 // 1.3 Organizace vyučování ... 17 // 2. STRUČNÝ PŘEHLED VÝVOJE ORGANIZAČNÍCH FOREM ... 19 // 2.1 Pojem organizační formy vyučování ... 19 // 2.2 Třídění forem ... 20 // 2.3 Přehled vývoje organizačních forem ... 20 // 2.3.1 Individuální vyučování ... 20 // 2.3.2 Hromadné vyučování ... 21 // 2.3.3 Systém vzájemného vyučování ... 24 // 2.3.4 Systémy individualizovaného vyučování ... 25 // A. Pueblonská soustava ... 25 // • B. Daltonská soustava ... 27 // C. Winnetská soustava ... 29 // 2.3.5 Systémy kolektivního vyučování ... 32 // A. Projektová soustava ... 32 // B. Platoonská soustava ... 33 // C. Soustava komplexů ... 34 // 2.3.6 Systém výběrového a diferencovaného vyučování ... 35 // A. Batavská soustava ... 35 // B. Systém diferencovaného vyučování ... 36 // 2.3.7 Systém skupinového vyučování ... 40 // 2.3.8 Systém týmového vyučování ... 44 // 2.3.9 Systém programovaného vyučování ... 45 // 2.3.10 Alternativní školy ... 46 // A. Freinetovy školy ... 46 // B. Waldorfské školy ... 49 // C. Hibernianské školy ... 51 // D. Jenský plán ... 52 // 3. ANALYTICKÉ POZNÁMKY ? ORGANIZAČNÍM FORMÁM ... 56 // 4. ORGANIZAČNÍ ČINNOST UČITELE V TŘÍDNĚ HODINOVÉM SYSTÉMU ... 59 // Literatura ... 66 // 3
|