SLOVO NA CESTU SBORNÍKU KE ČTENÁŘŮM // OD IMPLICITNÍCH TEORIÍ K IMPLICITNÍM PEDAGOGICKÝM ZNALOSTEM Implicitní znalosti a intuitivní pojetí v pedagogické praxi - I. Stuchlíková // Transmise versus konstrukce? // Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů - T. Janík // Studium implicitních pedagogických znalostí jako inspirace pro osobnostní přípravu učitelů - V. Švec // IMPLICITNÍ PEDAGOGICKÉ ZNALOSTI V ŠIRŠÍM PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÉM KONTEXTU // Pokus o teoretické nahlédnutí vztahu dialogického jednání a psychosomatické kondice - E. Vyskočilová // Modelovanie výchovných situácií ako prostriedok rozvoja pedagogických zničností - Š. Chudý // Podněty k autoregulaci procesu rozvoje implicitních pedagogických znalostí - K. Hrbáčková // SONDY DO NÁZORU NA UTVÁŘENÍ IMPLICITNÍCH PEDAGOGICKÝCH ZNALOSTÍ // Diskuse (nejen) o pedagogických implicitních znalostech- I. Stuchlíková, V. Švec, E. Vyskočilová // Zdroje mých implicitních pedagogických znalostí - M. Podaná // NOVÁ ZAHRANIČNÍ LITERATURA // Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Toiffa a Sternberga - I. Stuchlíková // Na cesté k učitelské profesi - D. Klosová // ANNOTATION AND KEYWORDS OF PRINCIPAL STUDIES // AUTOŘI SBORNÍKU