Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
Vyd. 1.
Hradec Králové : Gaudeamus, 2003
123 s.

objednat
ISBN 80-7041-629-7 (brož.)
Obsahuje úvod, přílohy
Bibliografie: s. 108-115
Komunikace pedagogická - studie
Vzdělávání - technologie informační - studie
000075326
OBSAH // 1. ÚVOD...5 // 1.1 Pojetí světa jako světa diferentního...6 // 1.2 Sociokultumí zrněna přelomu tisíciletí...9 // 1.3 Změna paradigmatu...13 // 2. VÝCHODISKA POŽADAVKŮ NA VZDĚLÁNÍ...15 // 2.1 Problematičnost „instantního“ vědění...15 // 2.2 Polarity postmodemity a paradigma komunikace...19 // 2.3 Požadavky na vzdělání a výchovu...26 // 3. CÍLE VZDĚLÁVÁNÍ V DIFERENTNÍM SVĚTĚ...36 // 3.1 Formulování cílů vzdělávání s ohledem na koncipování obsahu, // náplně vyučovacích předmětů...37 // 3.2 Cíle vzdělávání z hlediska žáka, studenta...40 // 3.3 Cíle vzdělávání z hlediska učitele...52 // 4. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE // V PROCESU VZDĚLÁVÁNÍ...63 // 4.1 Místo ICT v technologii vzdělávání...64 // 4.2 Pozitivní a negativní stránky využívání ICT (zejména internetu).68 // 4.3 Nárůst distančních forem vzdělávání...79 // 4.4 Vytváření on-line kursů... 85 // 4.4.1 Průvodní slovo ke kursu on-line výuky „Kapitoly z literatury a // kultury německy mluvících zemí“... 89 // 4.4.2 Průvodní slovo ke kursu on-line výuky „Překladatelství // v německém jazyce“... 94 // 4.4.3 Průvodní slovo ke kursu on-line výuky „Etika“...98 // 4.5 Možnosti a meze využití on-line výuky...102 // 5. ZÁVĚR...105 // 6. SEZNAM LITERATURY...108 // 7. TERMINOLOGICKÁ POZNÁMKA...116 // 8. PŘÍLOHY...117 // 123

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC