Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

Kapitoly z psychologie učení a výchovy (@@20121007-18:28:05@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(2.5) Půjčeno:210x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
81 s.

objednat
ISBN 80-7042-240-8 (brož.)
Studijní opora pro kombinovaná studia. Učitelství odborných předmětů
Obsahuje bibliografii na s. 78-79
000076002
OBSAH // L Učení 7 // l.l. Učeni a jeho výsledky 7 // 1.2. Formy lidského učení 8 // 1.3. Mechanizmy učení 9 // 1.3.1. Mechanizmy elementárni formy učení 9 // 1.3.2. Mechanizmy komplexních forem učení 10 // 1.4. Učení jako zpracování informace 11 // 1.5. Náhodné a řízené učení 12 // 1.6. Fáze učení 12 // 1.6.1. Fáze orientace 12 // 1.6.2. Fáze analýzy 13 // 1.6.3. Fáze stanovení cílů 13 // 1.6.4. Fáze řešení 14 // 1.6.5. Fáze výsledků 14 // 1.7. Styl učeni 14 // 1.8. Smysluplné učení 19 // Shrnutí 21 // Kontrolní otázky 21 // Řešení zadaných úkolů a příkladů - kap. 1. 22 // 2. Zákonitosti v učení 23 // 2.1. Motivace v učení 24 // 2.1.2. Druhy motivace v učení 24 // 2.1.3. Faktory ovlivňující motivaci 26 // 2.1.4. Potřeby jako zdroje motivace v učení 27 // 2.1.5. Struktura motivů 28 // 2.2. Transfer v učení 29 // 2.3. Zpětná vazba v učení 31 // 2.4. Opakování 32 // Shrnutí 35 // Kontrolní otázky 35 // Řešení zadaných úkolů a příkladů - kap.2. 35 // 3. Druhy učení 36 // 3.1. Učení podmiňováním 37 // 3.1.1. Klasické podmiňování 37 // 3.1.2. Instrumentální podmiňování 37 // 3.1.3. Zástupné podmiňování 38 // 3.2. Učeni senzomotorické 38 // 3.2.1. Fáze senzomotorického učení 39 // 3.2.1.1. Kognitivní fáze 39 // 3.2.1.2. Fixační fáze . 40 // 3.2.1.3. Automatizační fáze 40 // 3.2.2. Specifika osvojování senzomotorických dovedností 41 // 3.2.3. Výcvik
senzomotorických dovedností 42 // 3.3. Učení verbální 42 // 3.4. Učení pojmové 44 // 3.4.1. Prelogické a logické pojmy 45 // 3.4.2. Osvojování a vytváření pojmů 45 // 3.5. Učení jako řešení problému 46 // 3.5.1. Úrovně řešení problému 46 // 3.5.2. Fáze řešení problému 47 // 3.5.3. Pozitiva a negativa učení jako řešení problémů 48 // 3.5.4. Předpoklady pro řešení problémů 48 // 3.5.5. Tvořivost jako způsob řešení problému 49 // 3.6. Učení sociální 52 // 3.6.1. Sociální interakce a sociální facilitace 54 // Shrnutí 55 // Kontrolní otázky 55 // Řešení zadaných úkolů a příkladů - kap.3. 56 // 4. Chyba v učení 57 // 4.1. Význam chyby v učení 58 // 4.2. Práce s chybou 58 // 4.2.1 Třídění chyb 59 // 4.2.2. Nedostatky v práci s chybou 60 // 4.2.3. Návodné otázky ? využití informační hodnoty chyby 60 // Shrnutí 62 // Kontrolní otázky 62 // Řešení zadaných úkolů a příkladů - kap.4. 62 // 5. Samostatné učení 63 // 5.1. Kvality, které se výrazně uplatňují v samostatném učení: 64 // 5.2. Postup při  samostatném učení 68 // 5.3. Stimulátory při učení 68 // Shrnuti 69 // Kontrolní otázky 69 // Řešení zadaných úkolů a příkladů - kap. 5 69 // 6. Vzdělávání 70 // 6.1. Vzděláváni a vzdělání 70 // 6.1.1. Typické znaky celoživotního vzdělávání 71 // 6.2. Složky vzdělávání 71 // 6.2.1. Vzdělavatel 71 // 6.3. Typy vztahu mezi vzdělavateli
a vzdělávanými 74 // 6.4. Typologie osobnosti vzdělavatele (školitele, učitele) 74 // 6.4.1. Příklady učitelských typologii 74 // Shrnutí 77 // Kontrolní otázky 77 // Řešení zadaných úkolů a příkladů 77 // Literatura 78

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC