Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.05.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
2 (hodnocen1 x )
(31.5) Půjčeno:62x 
BK
Vyd. 1.
Praha : ASPI, 2005
136 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-7357-072-6 (brož.)
Řízení školy
Obsahuje grafy, rejstřík
Bibliografie: s. 117-120
Dovednosti pedagogické - příručky
000076318
Obsah // Proč byla tato knížka napsána...9 // 1 Pedagogické znalosti a jejich druhy...13 // 1.1 Výchozí otázky a podněty...13 // 1.2 Teoretické minimum...14 // 1.2.1 Co to jsou pedagogické znalosti...14 // 1.2.2 Jaké druhy pedagogických znalostí jsou potřebné pro učitele. 16 // 1.2.3 V čem spočívá rozdíl názorů studentů učitelství, začínajících // a zkušenějších učitelů na důležitost pedagogických znalostí. 18 // 1.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...21 // 1.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...21 // 1.4.1 Zamyšlení nad svými pedagogickými znalostmi...21 // 1.4.2 Pohled druhého na vaši pedagogickou činnost...22 // 2 Pedagogické znalosti jako klíčová součást profesních // kompetencí učitele...25 // 2.1 Výchozí otázky a podněty...25 // 2.2 Teoretické minimum...25 // 2.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...32 // 2.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...34 // 3 Implicitní povaha pedagogických znalostí...35 // 3.1 Výchozí otázky a podněty...35 // 3.2 Teoretické minimum...35 // 3.2.1 Implicitní teorie (studenta učitelství, učitele) jako původce // implicitních znalostí?...35 // 3.2.2 Implicitní (tacitní) pedagogické znalosti...50 // 3.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...54 // 3.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...54 // 5 // I OBSAH___ // 4 Od pedagogických znalostí ? pedagogické kondici...56 // 4.1 Výchozí otázky a podněty...56 // 4.2 Teoretické minimum...56
4.2.1 Co rozumíme pedagogickou kondicí...56 // 4.2.2 Tělovost v pedagogické kondici...57 // 4.2.3 Rozvíjení pedagogické kondice dialogickým jednáním ... 59 // 4.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...62 // 4.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...63 // 5 Osobní zkušenosti jako zdroj utváření // pedagogických znalostí...65 // 5.1 Výchozí otázky a podněty...65 // 5.2 Teoretické minimum...65 // 5.2.1 Zkušenostní učení...65 // 5.2.2 Základní fáze, momenty v procesu přetváření osobních // zkušeností v pedagogické znalosti...68 // 5.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...71 // 5.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...73 // 6 Úloha sebereflexe v procesu utváření // pedagogických znalostí...77 // 6.1 Výchozí otázky a podněty...77 // 6.2 Teoretické minimum...78 // 6.2.1 Co rozumět sebereflexí učitele (studenta učitelství).78 // 6.2.2 Proces sebereflexe...79 // 6.2.3 Deník jako nástroj podporující sebereflexi...80 // 6.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...83 // 6.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...84 // 7 Integrace teorie a praxe v procesu rozvíjení // pedagogických znalostí...86 // 7.1 Výchozí otázky a podněty...86 // 7.2 Teoretické minimum...86 // 7.2.1 Ujasnění pojmů...86 // 7.2.2 Pedagogická teorie a praxe ve vzdělávání studentů učitelství 89 // 7.2.3 Pedagogická teorie a praxe v práci učitelů...95 // 7.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...99 // 7.4 Náměty pro práci učitele
na sobě samém...100 // 6 // ___OBSAH I // 8 Tvořivost učitele a rozvoj jeho pedagogických znalostí___102 // 8.1 Výchozí otázky a podněty...102 // 8.2 Teoretické minimum...102 // 8.2.1 Jaká je vaše implicitní teorie tvořivosti?...102 // 8.2.2 Obecnější poznámky ? tvořivosti ve škole...106 // 8.2.3 Učitelova tvořivost...107 // 8.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...110 // 8.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...110 // 9 Autoregulace procesu rozvíjení pedagogických znalostí ...112 // 9.1 Výchozí otázky a podněty...112 // 9.2 Teoretické minimum...113 // 9.3 Tipy pro vzdělavatele učitelů...114 // 9.4 Náměty pro práci učitele na sobě samém...116 // Literatura...117 // Věcný rejstřík...121 // Přílohy // 1 Škála CLÍC...125 // 2 Škála CLÍC - DID...129 // 3 Škála emocionální inteligence (EMIT)...132 // 4 Dotazník implicitní teorie učení a vyučování...132

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC