Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.06.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:130x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
117 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-7042-265-3 (brož.)
Studijní opora pro kombinovaná studia
Informační technologie ve vzdělávání
Terminologický slovníček
Technologie informační - výuka - využití - texty studijní
000078726
Začínáme 5 // 1. Zavádění počítačů do škol 7 - Jana Kapounová // 1.1 Směřujeme ? učící se společnosti 7 // 1.2 Nástroje mysli 9 // 1.3 Sedm principů dobrého učení se 12 // 1.4 Koncepce informační politiky ve vzdělávání 14 // 1.4.1 Některé náměty, které provázejí zavádění ICT do vzdělávání 15 // 1.4.2 Státní informační politika ve vzdělávání (SIPVZ) 16 // 2. Z historie využívám technických prostředků ve výuce 19 - Jana Kapounová // 2.1 Vývoj využívání moderních technologií ve výuce 19 // 2.2 Současnost a příprava na vstup do informační společnosti 24 // 2.3 Zařazení výuky ICT v české vzdělávací soustavě 26 // 3. Studování s počítačem 29 - Jana Kapounová // 3.1 Počítač jako základní studijní nástroj 29 // 3.2 Vyšší efektivita práce 31 // 3.3 Další možnosti studia s počítačem 38 // 4. Systém ICT ve škole 42 - Jana Kapounová // 4.1 Osnovy 43 // 4.2 Učitelé 43 // 4.3 Žáci 44 // 4.4 Technika 44 // 4.5 Administrativa 44 // 5. Počítačem podporovaná výuka 47 - Jiří Pavlíček // 5.1 Základní orientace 47 // 5.2 Teorie učení 48 // 5.2.1 Programované učení 49 // 5.2.2 Koncept výuky podle D. Tollingerové 51 // 5.2.3 Konstruktivismus 52 // 5.2.4 Kognitivní teorie učení 54 // 5.2.5 Component Design Theory (CDT2) 55 // 5.3 Styly učení 56 // 5.4 Proces počítačem podporované výuky 57 // 5.5 Hodnocení a zpětná vazba 61 //
6. Počítačové výukové programy 67 - Jiří Pavlíček // 6.1 Charakteristiky počítačového výukového programu 67 // 6.2 Zobrazení informací na obrazovce 71 // 6.3 Multimedia a styly učení 73 // 6.4 Rozčlenění počítačových výukových programů 74 // 6.5 Stav trhu s počítačovými výukovými programy 75 // 7. Tvorba výukových programů 78 - Jiří Pavlíček // 7.1 Teorie návrhu výuky 78 // 7.2 Fáze návrhu výuky 79 // 7.3 Autorský tým 82 // 7.4 Autorské prostředky 83 // 7.5 Příklady autorských systémů 84 // 8. E-leaming 90 - Jiří Pavlíček // 8.1 Fenomén e-leamingu 90 // 8.2 Místo e-leamingu v systému vzdělávání 92 // 8.3 Obsah výuky a ostatní prvky systému 94 // 8.4 Komunikace v e-leamingu 94 // 8.5 Role e-tutora 95 // 8.6 Kombinovaná výuka 96 // 8.7 E-learningová řešení 97 // 9. Řídicí systémy výuky 100 - Jiří Pavlíček // 9.1 Řídicí systémy výuky 100 // 9.2 Nástroje řídicích systémů výuky 101 // 9.3 Situace na trhu - příklady LMS 102 // 9.4 Řídicí systémy obsahu výuky 104 // 9.5 Standardizace 406 // 10. Slovníček pojmů a zkratek 110 - Jiří Pavlíček // Postscriptum 117

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC