Úvod ... 3 // I Princip lyrické subjektivace a jeho uplatnění v Burianově tvorbě ... 7 // II Dramaturgické východisko Burianových lyricky subjektivovaných inscenací ... 27 // III Burianovo pojetí divadelní syntézy ... 35 // IV Epická a lyrická úloha světla a zvuku v Burianových subjektivovaných představeních theatergraphických ... 63 // V Konstrukční prvky epicko-lyrické kompozičně-tematické výstavby Burianových subjektivovaných děl, zejména pak inscenace Evžena Oněgina ...109 // VI Základní postavení a proměny epicko-lyrického subjektu v Burianových inscenacích Procitnutí jara, Evžena Oněgina a Utrpení mladého Werthera ...145 // VII Povaha herectví v Burianových subjektivovaných inscenacích ...187 // Závěr ... 217 // Průvodní text k obrazovým přílohám ...225 // Seznam citované literatury ...231 // Soupis inscenačních děl E. F. Buriana (D 34 — D 41) ... 235