Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

školní zralost (@@20120829-19:45:59@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(22.3) Půjčeno:223x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2008
75 s. : il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-570-6 (brož.)
Obsahuje bibliografie
000082017
Úvod -- 1. Stručné shrnutí vývoje dítěte -- 1. 1 Problematika školní zralosti -- 1. 1. 1 Školní připravenost a zralost -- 1. 1.2 Znaky školní připravenosti -- 1.1.3 Rozvoj psychické složky školní připravenosti -- 1.1.4 Rozvoj emocionální a sociální složky školní připravenosti -- 1.1.5 Dítě nedostatečně připravené pro školní docházku -- 1.1.6 Shrnutí problematiky nejdůležitější pojmy -- 2. Aspekty prvopočátečního čtení u dítěte předškolního a raného školního věku -- 2. 1 Otázky gramotnosti -- 2. 2 Psychologické základy vyučování čtení a psaní -- 2. 3 Psychogenetická teorie vývoje čtení a psaní -- 2. 4 Historický přehled nej důležitějších metod -- 2. 5 Renesance Kožíškovy genetické metody -- 2. 6 Možnosti genetické metody u dítěte předškolního a raného školního věku -- 3. Grafomotorika v předškolním věku a raném školním věku -- 3. 1 Cviky k uvolnění ruky -- 3. 1. 1 Zásady vedení grafomotorických cvičení -- 3.1.2 Zásady pro práci s pracovními listy -- 3.1.3 Pokyny pro práci s dětmi předškolního a raného školního věku -- 3.1.4 Příklady jednotlivých cviků k uvolnění ruky -- 3.1.5 Koutek pro rozvoj grafomotoriky u dětí v předškolním a raném školním věku -- 3. 2 Edukační práce s levorukým dítětem -- 3. 2. 1 Otázky laterality -- 3. 2. 2 Výchova leváka v pravoruké společnosti -- 3. 2. 3 Orientační vyšetření laterality -- 3. 2. 4 Výhody
a nevýhody leváka v pravoruké společnosti -- 3. 3 Postup při výuce psaní na většině českých škol -- 4. Aspekty rozvoje logického myšlení -- 4. 1 Chápání prostoru, času a počtu v předškolním a raném školním věku psychologie -- 4.1.1 Vnímání prostoru -- 4. 1. 2 Pojem času -- 4. 1. 3 Pojem čísla -- 4. 2 Pojmy logického myšlení, které by mělo znát dítě před vstupem do školy -- 4. 2. 1 Osvojování si pojmů pro orientaci v prostoru -- 4. 2. 2 Osvojování si pojmů pro orientaci v čase -- 4. 3 Rozvíjení matematických představ -- 4. 3. 1 Zkušenosti a představy související s pojmem množina, skupina -- 4. 3. 2 Příklady činností -- 4. 3. 3 Chápání pojmu čísla -- 4. 3. 4 Příklady činností -- 4. 4 Rozvíjení geometrických představ -- 4. 4. 1 Základní geometrické pojmy v předškolním a raném školním věku -- 4. 4. 2 Zkušenosti a představy související s prostorovou představivostí -- 4. 4. 3 Příklady činností -- Závěr Svět bezprostředního okolí dítěte -- Literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC