Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:9x 
BK
1. vyd.
Olomouc : Nakladatelství Olomouc, 2005
110 s.,xxxii s.obr.příl.,front. : il.

objednat
ISBN 80-7182-201-9 (brož.)
Určeno pro střední odborná učiliště obor Aranžér
Bibliografie na s. 109-110
Reklama a propagace - příručky
000084668
OBSAH // PŘEDMLUVA... 7 // 1. ZÁKLADNÍ POJMY PROPAGACE A JEJÍ VÝVOJ... 9 // 1.1 Základní pojmy... 9 // 1.2 Vývoj propagace...13 // BAREVNÁ PŘÍLOHA l-VIII...za stranou 16 // 2. PROPAGAČNÍ PROSTŘEDKY (PP)...23 // 2.1 Význam propagačních prostředků...23 // 2.2 Základní propagační prostředky...24 // 2.3 Doplňkové propagační prostředky...26 // 2.4 Zvláštní propagační prostředky...28 // 2.5 Okruh a intenzita působení propagačního prostředku...28 // 2.6 Vliv psychologie na tvorbu propagačních prostředků...29 // 3. TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ...32 // 3.1 Základní činitelé tvorby propagačního prostředku...32 // 3.2 Tvorba propagačního textu...32 // BAREVNÁ PŘÍLOHA IX-XVI...za stranou 32 // 3.3 Výběr písma a úprava textu s obrázky...36 // BAREVNÁ PŘÍLOHA XVII-XXIV...za stranou 48 // 3.4 Propagační grafika...53 // 3.5 Tvorba propagační fotografie...54 // 3.6 Totožnost firmy, corporate identity...56 // 3.7 Tvorba jednotlivých propagačních prostředků...:...58 // 3.8 Příprava propagačních materiálů pro tisk...71 // 3.9 Přehled tiskových technik...73 // 4. REKLAMA, JEJÍ FUNKCE A CÍLE...75 // 4.1 Základní funkce reklamy...75 // 4.2 Cile reklamy obecně... 75 // 4.3 Tvorba reklamního sdělení ... 76 // 4.4 Reklamní agentura ... 77 // BAREVNÁ PŘÍLOHA XXV-XXXII...za stranou 80 // 5. PROPAGAČNÍ AKCE (PA)... 81 // 5.1 Propagační akce a její charakteristika ... 81 // 5.2 Příprava propagační akce...
83 // 5.3 Vypracování libreta a scénáře propagační akce... 84 // 6. OBALOVÁ TECHNIKA V PROPAGACI... 90 // 6.1 Obal jako propagační prostředek... 90 // 6.2 Funkce obalu... 90 // 6.3 Druhy obalů... 92 // 6.4 Vlastnosti obalu z hlediska odbytu... 93 // 7. FIREMNÍ (PODNIKOVÁ) ZNAČKA, OCHRANNÁ // ZNÁMKA, LOGO... 95 // 7.1 Značka... 95 // 7.2 Privátní značka... 96 // 7.3 Ochranná známka... 96 // 7.4 Logo... 97 // 8. MARKETING A JEHO VZTAH ? PROPAGACI... 98 // 8.1 Podstata a význam marketingu v propagaci ... 98 // 8.2 Společenská potřeba, spotřební tendence...100 // 8.3 Poptávka, její vznik a šíření...103 // 8.4 Nabídka...103 // 8.5 Prostředí, složení obyvatelstva...104 // 8.6 Zbožní a kupní fondy, kupní motivy...104 // 8.7 Rozbor tržní situace ve vztahu ? propagační činnosti...105 // 8.8 Zjišťování účinnosti propagační činnosti...106 // SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY...109

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC