Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10) Půjčeno:10x 
BK
1. vyd.
Praha : Management Press, 1993
114 s.

objednat
ISBN 80-85603-26-8 (brož.)
Knižnice Management a podnikání
Biliogr. s. 114
Public relations - příručky
000087638
OBSAH // MÍSTO ÚVODU 9 // CO MOHOU A CO CHTĚJÍ PUBLIC RELATIONS 11 // HISTORICKÉ OHLÉDNUTÍ 17 // PUBLIC RELATIONS A REKLAMA 20 // PUBLIC RELATIONS JAKO FUNKCE MANAGEMENTU 24 // KDO JSOU ZADAVATELÉ, KDE JSOU CÍLOVÉ SKUPINY 26 // OBLASTI PŮSOBENÍ, ÚKOLY, NÁSTROJE // A POJMY PUBLIC RELATIONS 28 // POJETÍ PUBLIC RELATIONS 31 // Komu svěřit public relations? 32 // ORGANIZACE ÚTVARU PUBLIC RELATIONS 35 // ZÁSADY SPOLUPRÁCE S AGENTURAMI A PORADO 38 // Jak platit agenturu, poradce? 40 // KRIZOVÁ KOMUNIKACE 42 // PUBLIC RELATIONS ZAMĚŘENÉ DOVNITŘ 46 // UMĚNÍ PŘIHLÁSIT SE O SLOVO 50 // NÁSTROJE KOMUNIKACE 54 // Přímý styk 54 // Vývěsky 55 // Dopisy 55 // Oběžník 55 // Vlastní periodikum 55 // Časopis pro zákazníky, dodavatele apod. 56 // Zprávy pro podílníky, akcionáře, výroční zprávy apod. 56 // Jiné druhy tiskovin 57 // Nástroje externí komunikace * 57 // Tisk 58 // Zpráva 59 // Sdělení pro tisk 59 // Odborný článek 60 // Zvláštní přílohy 60 // Rozhovor (interview) 62 // Rozhlas a televize 62 // Rozhovor prostřednictvím telefonu 63 // Diskusní pořady 63 // Vystoupení 64 // Jiné formy 65 // Další možnosti spolupráce se sdělovacími prostředky 65 // Setkání 66 // Pozvání 67 // Tisková konference 67 // Událost 68 // Volba místa konání 69 // Zvaní 69 // Vlastní příprava 71 // Termín tiskové konference 72 // Den "D" 72 // Průběh tiskové konference 73 // Po tiskové konferenci 74 // Tiskovou konferenci
sami nebo s agenturou? 75 // PREZENTACE . 78 // PRODUCT PUBLICITY 81 // PUBLIC AFFAIRS 82 // Kdo vyvíjí aktivity ve smyslu public affairs 84 // Určení problému 85 // Cíle public affairs 85 // Public affairs jako nástroj akvizice příspěvků 86 // Public relations a public affairs 87 // MOŽNOSTI KVALIFIKACE V PUBLIC RELATIONS 88 // KDYŽ SE ROZHODNEME PRO PUBLIC RELATIONS... 94 // PŘÍLOHA 1 - Shrnutí 97 // PŘÍLOHA 2 - Disciplíny public relations 99 // PŘÍLOHA 3 - Nejčastěji používané komunikační prostředky v public relations 100 // PŘÍLOHA 4 - Nové trendy v informační práci 102 // PŘÍLOHA 5 - Návrh pracovního postupu přípravy opatření (akce) public relations 103 // PŘÍLOHA 6 - Možné spektrum služeb nabízených agenturami pro public relations 104 // PŘÍLOHA 7 - Úprava rukopisu pro tiskárnu 105 // PŘÍLOHA 8 - Tabulka korektorských značek 107 // PŘÍLOHA 9 - Příklad komplexné pojaté akce public relations 108 // PŘÍLOHA 10 - Sdělení pro tisk, firma Siemens č. 49106 111 // PŘÍLOHA 11 - Sdělení pro tisk 112 // LITERATURA 114

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC