|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(2.3) Půjčeno:9x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
|
|
54 s. : il.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7042-286-6 (brož.)
|
|
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
|
|
|
|
|
|
Obsahuje tabulky, úvod
|
|
Bibliografie: s. 54
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Public relations - texty studijní
|
|
|
|
|
|
000087639
|
|
OBSAH // 1. ÚVOD... // 1. KOMUNIKACE... // 1.1. Teorie komunikace... // 1.2. Základní schéma komunikačního procesu... // 1.3. Masa... // 1.4. Masová komunikace... // 1.5. Účinky masové komunikace... // 2. HISTORIE PUBLIC RELATIONS... // 2.1. Historie public relations... // 2.2. Institucionalizace... // 2.3. Principy vytváření vztahů... // 3. ZÁKLADNÍ POJMY PUBLIC RELATIONS... // 3.1. Základní pojmy public relations... // 3.1.1. Corporate identity... // 3.1.2. Corporate design... // 3.1.3. Corporate Culture... // 3.1.4. Corporate Image... // 4. MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX... // 4.1. Marketingový komunikační mix... // 4.2. Komunikace s médii... // 4.2.1. Mediální zpravodajství o malých a středních firmách. // 4.2.2. Press office... // 4.2.3. Monitoring médií... // 4.2.4. Formy komunikace s médii... // 5. REKLAMA... // 5.1. Reklama v jednotlivých médiích... // Cíle reklamy... // 5.2. Reklama v malém a středním podnikání... // 6. PUBLIC RELATIONS V MALÝCH A STŘEDNÍCH FIRMÁCH // 6.1. Integrace public relations... // 7. MASOVÁ MÉDIA... // 7.1. Masová média... // 7.1.1. Mediální instituce... // 7.2. Tisk... // 7.3. Rozhlas... // 7. 4. Televize... // 8. ZÁKLADY SPOLEČENSKÉ PREZENTACE... // 8.2. Písemná prezentace... // 8.3. Společenské chování... // 8.4. Pozdrav... // 9. POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA... // .5 // .6 // .6 // .7 // .7 // .8 // .8 // 11 // 11 // 14 // 15 19 19 // 19 // 20 21 23 27 // 27 // 28 28 // 29
|
|
// 30 30 34 // 34 // 35 35 37 37 43 // 43 // 44 // 45 47 49 51 // 51 // 52 // 53 // 54
|