Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:24x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 1999
125 s. : il.

ISBN 80-85943-66-2 (brož.)
Obsahuje tabulky, grafy, diagramy, úvod
Bibliografie: s. 124-125
Public relations - situace obtížné - příručky
000087746
Obsah // Úvod 7 // Komunikace jako společenský fenomén 11 // Public relations 13 // PR jako společenský faktor 15 // Akceptace komunikačních opatření 17 // Společenská odpovědnost 18 // Rámec komunikace v konfliktní a krizové situaci 20 // Konflikt, krize, katastrofa 20 // Příčiny krizí 23 // Důvěra ve sdělovací prostředky (média) a jejich vliv 28 // Preventivní opatření 31 // Analýza rizik 32 // Tematizace procesů 35 // Agenda setting 35 // Issues management 37 // Přístup к tématům 39 // Krizový scénář 41 // Komunikace v krizových situacích korporace 44 // Průběh krizí 44 // Typy krizí 46 // Strategie urovnávání krizí 48 // Arbitráž 50 // Komunikace v krizi 53 // Korporace v krizi 56 // Interní komunikace 58 // Zásady „krizové“ komunikace 6o // Spolupráce s médii 61 // Úloha externích poradců 65 // Veřejné mínění, mínění zveřejněné 66 // Tvůrci veřejného mínění 67 // 5 // OBSAH // Cílové skupiny, relevantní část veřejnosti 69 // Externí a interní veřejnost 74 // Identita a image 77 // Identita 77 // Image 79 // Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny 81 // PR kampaně 83 // Jak „funguje“ veřejnost 87 // Strategický management informací (Roland Schatz) 89 // Obsahová analýza médií (Marek Prorok) íoi // Vybrané případy i Ю // Případ Brent Spar 111 // Union Carbide 117 // Případ Sandoz 119 // Případ OKD: „Těžní věž v jámě“ 121 // Literatura // 124

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC