Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.7) Půjčeno:17x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2006
240 s. : il. ; 25 cm

objednat
ISBN 80-247-0564-8 (váz.)
Expert (Grada)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. 233-234, bibliografické odkazy a rejstřík
Public relations - příručky
000087747
Obsah // O autorovi ...9 // Slovo úvodem ...11 // 1. K teorii public relations...13 // 1.1 Úvod... 14 // 1.2 Veřejné mínění, image a corporate identity - východiska public relations 14 // Veřejné mínění... 14 // Image... 15 // Corporate identity... 16 // 1.3 Co jsou public relations? ... 16 // 1.4 Význam PR v soudobé společnosti... 17 // 1.5 Sociálněpsychologické roviny realizace public relations... 18 // 1.6 Komunikační proces a jeho prvky ... 19 // 2. Identita organizace - rámec pro fungování PR ...25 // 2.1 Pojem a význam corporate identity ...26 // Historický exkurz ...26 // Definice corporate identity (Cl) ...28 // 2.2 Filozofie organizace ...30 // 2.3 Corporate design (CD) ...31 // 2.4 Corporate communications (CCom) ...32 // Corporate communications - základ pro přežití organizací...33 // 2.5 Corporate culture (CCu)...40 // 2.6 Produkt organizace ...44 // 2.7 Corporate image...44 // 3. Komunikační management - public relations 21. století...49 // 3.1 Public relations jako nástroj řízení...50 // Současné tendence PR managementu ve světě ...54 // 3.2 Komunikace - nová východiska a nové úkoly...55 // 3.3 Reputation management...56 // Vytváření reputace...57 // Obsah reputace ...58 // Zaměření a přínos reputace...59 // Modely reputace ...60 // Měření reputace...61 // 3.4 Vytváření dojmů (Impression Management)...62 // Vytváření dojmů jako součást každodenního života...62 // Management imprese pro osoby a
organizace...64 // Budování image, péče o něj a jeho obrana...64 // Podmínky úspěchu, rizika a přínosy managementu imprese pro PR...66 // 3.5 Vytváření komunikační strategie PR kampaní ...67 // 3.6 „Agenda setting“ a „issues management“...69 // Dva pojmy z public relations USA ...69 // Issues management...70 // Životní cyklus issues ...70 // Čtyři kroky postupu v issue managementu...71 // Obrana před issues ...72 // 4. Krizová komunikace v PR ...75 // 4.1 Podstata problému ...76 // 4.2 O co krizový management usiluje ...77 // 4.3 Příprava krizového plánu...79 // 4.4 Principy reakce na krizovou situaci ...80 // 4.5 Ukázkové případy ...81 // 4.6 Praktická aplikace krizového managementu... 84 // 5. Tvorba pozitivního image směrem dovnitř i vně organizace ...85 // 5.1 Interní public relations ...86 // 5.2 Externí public relations...88 // 6. Potřebují výrobky publicitu?...91 // 6.1 Nová východiska a nové úkoly...92 // 6.2 Publicita a inzerce...93 // 6.3 Publicita a nové výrobky ...95 // 6.4 Potřebují osvědčené výrobky také publicitu?...96 // 6.5 Další možnosti uplatnění publicity v marketingových komunikacích...96 // 6.6 Public relations v integrovaných marketingových komunikacích... 100 // 7. Public relations neziskových organizací a nemocnic...105 // 7.1 Subjekty... 106 // 7.2 Nemocnice ... 119 // 8. Osobní kontakty jsou základem komunikace. Lobbying...123 // 8.1 Prostředky a formy individuálního působení
... 124 // 8.2 Problematika lobbování ... 131 // 9. Osvědčené i nové trendy: ucelené akce, events, sociální sponzoring, // inzerce PR ...135 // 9.1 Ucelené akce... 136 // 9.2 Events ... 140 // 9.3 Sociální sponzoring... 142 // 9.4 Tvorba a produkce ucelených akcí... 143 // 9.5 Inzerce public relations... 148 // 10. Press relations: spolupráce se sdělovacími prostředky...151 // 10.1 Mediální informování veřejnosti a press relations... 152 // 10.2 Organizace — subjekt v press relations... 154 // 10.3 Tiskový mluvčí ... 158 // 10.4 Prostředky a formy press relations... 160 // 10.5 Tiskové akce (KK)... 164 // 10.6 Interview... 169 // 10.7 Fotografie pro tisk... 170 // 10.8 Informační a diskusní akce ... 171 // 10.9 Veletrhy... 171 // 10.10 Média press relations ... 174 // 10.11 Jak čeští novináři vidí obor public relations... 180 // 11. Corporate publishing: „Písmena spisů zůstávají“...183 // 11.1 Výroční zprávy - nástroj investor relations ... 184 // 11.2 Časopisy pro zákazníky ... 187 // 11.3 Časopisy pro zaměstnance... 188 // 11.4 Jiné publikace... 189 // 12. Public relations online. Audiovizuální a prostorové formy PR ...193 // 12.1 PR komunikace online... 194 // 12.2 Působit audiovizuálně a prostorově... 196 // 13. Účinnost public relations...199 // 13.1 Rozměry účinnosti PR ...200 // 13.2 Postupy, jak změřit účinnost PR v praxi ...201 // 13.3 Příklad měření účinnosti PR kampaně...203 // 13.4
Limity výzkumů při ověřování účinnosti PR...205 // 14. Agentury PR a organizace působící v oboru public relations...207 // 14.1 Agentury a zadavatelé...208 // 14.2 Způsoby odměňování agentur PR...209 // 14.3 Jak se připravit na práci s agenturami PR...210 // 14.4 Organizace působící v oboru public relations ...211 // 15. Nástin historie public relations...217 // 15.1 Kořeny PR ...218 // 15.2 Public relations do druhé světové války a během ní...219 // 15.3 Public relations v českém prostředí 1965-89 ... 221 // 15.4 Dnešní PR ve světě a v ČR ...222 // Závěr...225 // Slovník vybraných odborných pojmů ...227 // Literatura...233 // Rejstřík // 235
(OCoLC)85547672
cnb001652426

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC