Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 24.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, c2003
xxxvii,600 s. : il.

objednat
ISBN 80-7226-886-4 (váz.)
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
angličtina
Přeložen z angličtiny
Obsahuje ilustrace, rejstřík
Public relations - pojednání
000087748
Předmluva xv // Poděkování xix // ÚVOD // Public relations ve 21. století // Strategicky důležité fáze integrované komunikace xxi // Definice účelu xxi // Integrace vztahů xxi // Integrace vztahů se zainteresovanými osobami xxii // Integrace působeni managementu xxii // Integrace organizačního systému xxiii // Společenská integrace xxiv // Proces integrace public relations xxiv // Jednotlivé fáze integrované komunikace xxv // Závěr xxxvi // ČÁST PRVNÍ // Uvedení do problematiky 1 // KAPITOLA 1 // Životní dráha v public relations 3 // Minulost 4 // Přítomnost 5 // Budoucnost 10 // KAPITOLA 2 // Netušený fenomén: Stručný přehled historie public relations 15 // Počátky public relations 15 // Samuel Adams přivodil revoluci 18 // Tiskové agentury a propagační kanceláře v 19. století 20 // Doba zrání public relations 24 // Internacionalizace public relations 30 // Řízená komunikace podniku s veřejností // KAPITOLA 3 // Důležitost výzkumu pro strategii a plánování public relations // Plánováni Názorné příklady // Výběr firem provádějících průzkum a navázání spolupráce Průzkum zaměřený na podporu integrované komunikace Prvořadý význam výzkumupro budoucnost public relations Poděkování // ČÁST DRUHÁ // Organizační schéma public relations // KAPITOLA 4 // Globální a lokální media relations // Strategie // Charakteristika public relations Trendy a vývoj // Celkový přínos k dosažení společných cílů // Příprava a návrh rozpočtu // Taktika // Uplatnění strategie media relations Hodnocení efektivnosti taktických postupů Budoucnost // Budoucí trendy ovlivní media relations // Budoucnost patří manažerům // Odborné vzdělávání a všestranná výchova // jsou zárukou úspěšného plnění úkolů příštích generací //
KAPITOLA 5 // Media relations rozhlasových a televizních organizací // Strategický postup // Historie, technologie a legislativa // Public relations mění taktický systém // Budoucí vývoj: Surfování ve vysílacím a virtuálním prostoru // KAPITOLA 6 // Integrovaný marketing public relations 99 // Strategické koncepce 99 // Budoucnost marketingu public relations 116 // KAPITOLA 7 // Investor relations akcionářů 119 // Strategický přístup 119 // Taktické postupy pro realizaci strategických plánů 1 27 // Budoucí vývoj investor relations 133 // KAPITOLA 8 // Vztahy mezi zaměstnanci a vedením podniku: // Jednání odborářů a managementu 135 // Strategický přístup ke komunikaci // zaměstnanců s vedením podniku 135 // Taktický přístup ke komunikaci zaměstnanců s vedením podniku 141 Budoucí vývoj komunikace zaměstnanců s vedením podniku 145 // KAPITOLA 9 // Styk se zákazníky 149 // Strategický přístup public relations ke spotřebitelskému trhu 149 // Taktické přístupy 153 // Utváření budoucnosti 158 // KAPITOLA 10 // Sponzorství v rámci strategie podniku 161 // Strategický přístup 161 // Taktický přístup 170 // Pohled do budoucnosti 185 // KAPITOLA 11 // Issues Management: Vývojový cyklus řešení nestandardních situací 189 // Strategický přístup k řešení nestandardních situací 189 // Taktický přístup ? řešení nestandardních situací 196 // Issues management v perspektivě budou vývije 203 // Řízená komunikace podniku s veřejností KAPITOLA 12 // Strategický přístup k řešení krizových situací 205 // Strategické pojetí 205 // Taktický přístup 215 // Budoucnost krizového managementu 221 // ČÁST TŘETÍ // Současná problematika public relations a profesionální komunikace 223 //
KAPITOLA 13 // Zabezpečování ochrany životního prostředí jako určující faktor důvěryhodnosti public relations 225 // Vývojová stadia vztahů při zajišťování ochrany životního prostředí 225 Strategický přístup k otázkám ochrany životního prostředí v oblasti public relations 228 // Taktický přístup k otázkám ochrany životního prostředí v oblasti public relations 229 // Budoucnost public relations v oblasti ochrany životního prostředí 242 // KAPITOLA 14 // Vývoj médií a praxe public relations 245 // Strategický přístup ke sdělovacím prostředkům 245 // Novodobé mediální taktické prostředky 250 // Budoucí trendy 253 // KAPITOLA 15 // Různorodost pracovních sil v měnícím se // společenském prostředí 255 // Uplatňování strategie public relations v praxi 259 // Několik taktických pokynů 263 // Pohled do budoucnosti 269 // KAPITOLA 16 // Udržování efektivního vztahu mezi klientem a agenturou 271 // Založení firmy 272 // Taktiky rozvíjení vztahu 273 // Taktika: „velké maličkosti" 280 // Zákaznické mandáty, rozvoj agentury 280 // KAPITOLA 17 // Etické důsledky firemní komunikace 283 // Rozbor problému č. 1: Samyang Foods Co., Ltd. 285 // Rozbor problému č. 2: Showa Denko K. K., Japonsko 295 // Otázky spojené s těmito prípady a budoucí vývoj 298 // KAPITOLA 18 // Jak udělat z výkonného ředitele komunikačního ředitele 301 // Strategický prístup k poradnímu vedení 302 // Taktické modely řízení dobrého jména 306 // Budoucnost: výkonný ředitel pomůže vytvořit komunikační programy 312 // KAPITOLA 19 // Dokonalost v public relations 313 // Analýza dokonalosti 313 // Charakteristika dokonalosti 317 // Hodnota dokonalé komunikace 325 // KAPITOLA 20 // Úloha vztahů s veřejností v okamžiku sloučení či převzetí firmy 327 //
Historie firemních akvizicí 327 // Strategické síly stojící za akvizicemi 330 // Vztahy s veřejností v slučování firmy prostředí 331 // ČÁST ČTVRTÁ // Public Relation v jednotlivých průmyslových odvětvích 337 // KAPITOLA 21 // Public relations v odvětvi potravinářského průmyslu 339 // Strategické otázky public relations v potravinářském průmyslu 339 // Taktické otázky public relations v potravinářském průmyslu 348 // Budoucnost public releations v potravinářském sektoru 354 // Řízená komunikace podniku s veřejností // KAPITOLA 22 // Image management a public relations v odvětvi pojišťovnictví 357 // Strategické otázky public relations v pojišfovnictví 357 // Metody obnovování dobrého image 367 // Trendy pro budoucnost 370 // KAPITOLA 23 // Public relations a farmaceutický průmysl 371 // Strategické otázky public relations ve farmaceutickém průmyslu 371 Postupné změny v metodách public relations 377 // KAPITOLA 24 // Public relations v odvětví kosmetických výrobků a hygienických potřeb 381 // Strategické otázky public relations // v odvětví kosmetických výrobků a hygienických potřeb 381 // Metody public relations používané v odvětví produktů // pro osobní potřebu 384 // Budoucnost public relations v odvětví výrobků pro osobní potřebu 392 KAPITOLA 25 // Marketing a komunikace v odvětví poradenských služeb 395 // Integrovaný přístup k marketingu a komunikaci 395 // Cíle marketingu a komunikace v poradenském odvětví 398 // Budoucnost poradenského odvětví 414 // KAPITOLA 26 // Public relations v hotelovém průmyslu 417 // Úvod 417 // Strategie 420 // Bližší pohled na hotelové public relations na dnešním trhu 420 // Metody PR 421 // Budoucnost 428 // Budoucnost public relations v hotelovém průmyslu 428 //
KAPITOLA 27 // Public relations v odvětví vyspělých technologií 433 // Strategické otázky public relations v odvětví vyspělých technologií 433 // Public relations // KAPITOLA 28 // Public relations a sportovní marketing 443 // Strategický prístup k public relations a sportovnímu marketingu 443 Metody public relations při podpoře sportovního marketingu 448 // Budoucnost public relations ve sportu 452 // KAPITOLA 29 // Public relations ve vydavatelském průmyslu 455 // Strategické otázky public relations // a komunikace ve vydavatelském průmyslu 455 // Metody public relations a komunikace ve vydavatelském průmyslu 461 Budoucnost public relations // a komunikace ve vydavatelském průmyslu 468 // KAPITOLA 30 // Public relations ve zdravotnictví 473 // Strategické otázky public relations 474 // Metody 480 // Pohled do budoucna - vize organizace Blue Cross and Blue Shield of Michigan 482 // KAPITOLA 31 // Public relations ve státní správě 491 // Historie 491 // Strategický přístup 492 // Důvody existence public relations ve státní správě 494 // Organizační aspekty, funkce a náplň práce 496 // Plánování taktických přístupů ke komunikaci ve státní správě 499 // Strategie a taktiky ve vztazích s médii 500 // Přijímání mediálních rozhodnutí ve věku satelitních televizí 506 // Pohled do budoucna 508 // KAPITOLA 32 // Public relations a komunikace v neziskových organizacích 513 // Strategické otázky public relations v neziskových organizacích 513 Klíčové cílové skupiny neziskových organizací 514 // Historický vývoj neziskových // organizací ve Spojených státech a v mezinárodním měřítku 515 // Klíčové vlivy na praxi komunikace a public relations v neziskovém sektoru // Řízená komunikace podniku s veřejností // Vztah public relations a komunikace //
K poslání a cílům neziskových organizací 516 // Souvislost s marketingem 517 // Rozpočet na public relations a komunikaci 517 // Metody komunikace a public relations v neziskovém sektoru 518 // Plán komunikace 518 // Hodnocení strategií komunikace a public relations 524 // Budoucnost 524 // Budoucí trendy 524 // Výzva pro manažery 527 // KAPITOLA 33 // Public relations a komunikace v oborových a zájmových asociacích 529 // Strategické aspekty public relations v asociacích 530 // Taktiky pro realizaci strategií asociace 532 // Vliv technologie na budoucnost public relations k asociací 537 // ČÁST PÁTÁ // Zvláštní taktiky pro public relations a podnikovou komunikaci 539 // KAPITOLA 34 // Public relations a dosaženi změn v chování cílové skupiny 541 // Vytvoření strategie 542 // Formulace sdělení 545 // Metody předání sdělení 547 // Budoucí trendy 555 // KAPITOLA 35 // Význam profesionálního psaní projevů 557 // Strategické aspekty psaní projevů 558 // Psaní projevů: několik taktických poznámek 562 // Budoucnost psaní projevů 567 // KAPITOLA 36 // Nápad s velkým N: kreativita v public relations 569 // Dobré nápady: strategický prístup 570 // Taktiky a postupy 572 // Progresivní myšlení: budoucnost 577 // ZÁVĚR // Budoucnost integrované komunikace a public relations 579 // Rejstřik 583 // Řízená komunikace podniku s veřejností

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC