Obsah // Obsah... 5 // Předmluva ... 6 // 1. Co je psychologie trhu (Milan Rymeš) ... 7 // 1.1 Marketing a psychologie ... 7 // 1.2 Trh a jeho psychologická charakteristika... 19 // 2. Člověk v roli zákazníka (Růžena Komárková)... 29 // 2.1 Zdroje spotřebitelského chování ... 29 // 2.2 Motivace kupního chování... 35 // 2.3 Zvyk a výběr při nákupu ... 38 // 2.4 Co ovlivňuje chování lidí na trhu... 43 // 2.5 Spotřebitelské typologie...’... 46 // 2.6 Sebeobrana spotřebitele... 50 // 3. Člověk v roli prodejce (Jitka Vysekalová)... 57 // 3.1 Psychické nároky na obchodní činnosti... 57 // 3.2 Vztah mezi prodejcem a zákazníkem... 59 // 3.3 Prodejní rozhovor... 65 // 3.4 Výcvik prodejních činností ... 74 // 4. Psychologie a propagace (Jitka Vysekalová)... 79 // 4.1 Proč a jak psychologie v propagaci ... 79 // 4.2 Propagace jako komunikace... 85 // 4.3 Člověk v roli příjemce propagačního sdělení... 90 // 4.4 Jak zjišťujeme působení propagace ... 95 // 4.5 Co si myslí o propagaci česká veřejnost ... 102 // 5. Zvláštnosti zahraničních trhů (Milan Rymeš) ... 109 // ч5.1 Kultura a spotřební chování... 109 // 5.2 Propagace na zahraničních trzích... 116 // 5.3 Obchodní jednání se zahraničními partnery... 122 // 5.4 Dlouhodobý pobyt v zahraničí... 127 // 6. Nejčastěji používané psychologické metody a techniky výzkumu trhu // (Růžena Komárková)... 133 // Literatura ... 149 // Rejstřík... 151