Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.01.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vyd.
Praha : Univerzita Karlova, 1982
181 s. ; 29 cm

objednat
000088114
Předmluva 2 // I. Obecné základy psychologie tělesné výchovy 3 // 1. Pojem psychologie tělesné výchovy a její místo v systému psychologických ved a věd o tělesné kultuře 3 // 2. Předmět psychologie tělesné výchovy 6 // 3. Úkoly a význam psychologie tělesné výchovy na l. st. ZŠ 7 // 4. Vývoj psychologie tělesné výchovy a sportu 10 // II. Psychologická charakteristika a struktura tělovýchovné činnosti // 1. Marxistické pojetí činnosti // 2. Charakteristika tělovýchovné činnosti // 3. Psychologická analýza tělovýchovné činnosti // 3.1. Různé přístupy k rozboru tělovýchovné činnosti // 3.2. Zásady psychologické analýzy tělovýchovné činnosti // 3.3. Metodický postup při provádění psychologické analýzy tělovýchovné činnosti // 4. Psychologické schéma obecného modelu tělovýchovné činnosti/se zřetelem na ml.školní věk/ // 5. Klasifikace tělovýchovné činnosti // 5.1. Kritéria třídění sportovní činnosti // 5.2. Význam psychologické typologie sportů // 6. Psychologická analýza a charakteristika hry // III. Psychické procesy v tělovýchovné činnosti 36 // 1. Procesy poznávací 36 // 2. Procesy emočně motivační 44 // 3. Procesy konativní/volní/ 51 // IV. Psychologická analýza tělovýchovného procesu 55 // 1. Psychologické základy výchovné vzdělávacího procesu v tělesné výchově na l.st.ZŠ 55. // 1.1. Psychologické aspekty výchovně vzdělávacích metod a prostředků 55 // 1.2. Specifické organizační formy na l.st.ZŠ // z psychologického hlediska 63 // 1.3. Psychohygienický význam školní tělesné výchovy 66 // 2. Motorické/pohybové/ učení 68 // 2.1. Motorické učení 68 // 2.2. Činitelé motorického učení 75 // 3. Psychologické základy sportovní přípravy mládeže 78 // 3.1. Motivace tělovýchovné činnosti 78 //
3.1.1. Výkonová motivace 80 // 3.1.2. Úspěch a neúspěch při sportovní činnosti 85 // 3.2. Problémy aktuálních psychických stavů při sportovní činnosti a možnosti jejich regulace 89 // 3.3. Výběr sportovních talentů z psychologického hlediska 97 // 3.3.1. Směry a cíl výběru talentů 98 // 3.3.2. Teoretická východiska výběru talentů 99 // 3.3.3. Proces sportovní přípravy a stupně výběru talentů 100 // 3.3.4. Principy výběru talentů 102 // V. Osobnost cvičence a učitele tělesné výchovy na l.st.ZŠ 105 // 1. Osobnost cvičence a tělovýchovná/sportovní/ činnost 105 // 2. Možnosti utváření osobnosti cvičence při tělovýchovném procesu 110 // 3. Ontogeneze motoriky člověka z psychologického hlediska 114 // .4. Osobnost učitele na l.st.ZŠ 123 // VI. Sociálně psychologické aspekty v tělesné výchově 12? // 1. Socializace osobnosti cvičence 127 // 2. Adjustace /maladjustace/ a tělesná výchova 132 // 3. Sociální skupina v tělesné výchově 141 // 4. Utváření kolektivu v tělovýchovném procesu 146 // VII. Metody a techniky psychologie tělesné výchovy 152 // 1. Třídění metod a technik 152 // 2. Pozorování a posuzování 154 // 2.1. Posuzovací škály /stupnice/ 155 // 3. Dotazování 160 // 3.1. Rozhovor/intervie/ 161 // 3.2. Anamnéza 162 // 3.3. Dotazníky 163 // 4. Měření v psychologii tělesné výchovy 165 // 5. Psychologické testy 166 // 6. Psychologický experiment 170 // Literatura 174
(OCoLC)39569015
cnb000000538

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC