Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.04.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:9x 
BK
1. vyd.
Praha : Victoria Publishing, 1995
240 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-85865-15-7 (váz.)
angličtina
Přehl. organizací oblasti public relations
Terminol. slovníček
Obsahuje bibliografii a věcný rejstřík
000088263
Rekat.
Úvod 13 // Celosvětový význam public relations 13 Příčiny změn vlivu 14 Vstřícný přístup ke změnám 14 Vytváření modelů a ideálů budoucnosti 15 // Kapitola I 16 // Podstata a role public relations 16 // Vznik a vývoj public relations 16 Specifická úloha public relations 18 Terminologie a definice 18 Používání termínů 19 Význam pro veřejnost 20 Přizpůsobivost v epoše revolucí 21 Nezbytnost všeobecného vzdělání 21 Kdo pracuje v oblasti public relations 22 Jak spolu spolupracují 22 Výchova schopných pracovníků 23 Jak public relations slouží různým organizacím 23 Public relations a důvěra 23 Pracovní postupy public relations 24 Sféra vlivu public relations 25 Čeho mohou public relations dosáhnout 25 Přínos jednotlivých aktivit 26 Prestiž něboli „image“ 26 Reklama na výrobky a služby 27 // Vyhodnocování sporných otázek a příležitostí. Práce s nimi 27 // Hodnocení pozice organizace při řešení vztahů s vnitřní veřejností // Důvěra zaměstnanců a členů v organizaci 28 // Předcházení konfliktům s odboráři a jejich řešení 28 // Upevňování důvěryhodnosti v okolní societě 28 // Důvěra akcionářů a investorů 28 // Překonávání nepochopení a předsudků 29 // Předcházení útokům 29 // Důvěra dodavatelů 29 // Důvěra vládních institucí 29 // Důvěra konkurence 29 // Důvěra vlastních dealerů a atraktivnost pro ostatní 29 Schopnost být atraktivní pro nejlepší odborníky 30 Školení veřejnosti ve využívání výrobků a služeb 30 Vysvětlování hledisek firmy veřejnosti 30 ? Důvěra zákazníků a příznivců 30 Zjišťování postojů různých skupin k organizaci 30 // 27 // Stanovení taktiky a poradenství 31 Příprava na mimořádné události 31 // Upevnění životaschopnosti komunity, ve které organizace působí 31
Řízení směru změn 31 // Kapitola II 33 // Taktické postupy při řešení sporných otázek a příležitostí 33 // Vznik vnější veřejnosti 34 Vznik disidentských skupin 35 Sporné otázky, krize, mimořádné události 36 Zkoumání domnělých nebo skutečných důvodů ke stížnostem 40 Rozhodující skupiny veřejnosti 41 ? Získávání podpory veřejnosti 41 Zodpovědnost managementu 42 Důležitost hromadných sdělovacích prostředků 42 Programování a realizace 43 // Přístup koncernu General Electric 47 Vzory programů 47 Tresty za zanedbání 49 Zisky z dobré připravenosti 50 Přehled řešení sporných otázek a příležitostí 51 // Kapitola III 54 // Podstata účinné komunikace 54 // Způsob komunikace 54 // Účinná a neúčinná komunikace 55 // Vliv členství ve skupinách 56 // Změny vnímavosti 56 // Složitost komunikace 57 // Komunikace v novém společenském prostředí 69 Změny názorů veřejnosti 70 Jak ovlivnit chování 72 // Kapitola IV 75 // Analýzy, plánování a programování 75 Vypracování přehledu nejvýznamnějších bodů 75 Prvky plánování 78 Přehled priorit typické korporace 79 Rozvržení úsilí 80 // Kapitola V 82 // Výzkum veřejného mínění pro potřeby public relations 82 // I. Účel, cíle a typy 82 k dispozici je řada technik 83 // Interpretace výsledků před průzkumem a po průzkumu 84 Ostatní nástroje výzkumu pro public relations 85 // 8 // Jak používat jednotlivé nástroje 85 Hodnocení výzkumu 86 Nové trendy 87 Závěry 88 // II. Hlavní směry a techniky výzkumu 89 Čtyři základní složky průzkumu 89 Význam výzkumu know-how 93 // Kolik může stát průzkum 93 // III. Další úvahy 93 // Kapitola VI 95 // Shromažďování údajů pro public relations 95 // Snížení vlivu náhody 96 // Kvalitativní rozdíly ve shromažďování údajů 97
Znalost zdrojů je nezbytná 98 // k dispozici je řada volně dostupných materiálů 100 // Kapitola VII 103 Přípravy na komunikaci 103 // Postavení v různých zemích je rozdílné 103 Plánování programu publicity 103 Zprávy a publicita 104 Katastrofické zprávy 104 Způsoby vytváření zpráv 105 Plánování publicity 106 Výzkum 106 Stanovte cíle 107 // Plán práce s jednotlivými sdělovacími prostředky 107 Služby zprostředkující publicitu 108 Příprava vhodných mluvčích 109 Vypracujte seznamy 109 Zpracování rozpočtu 112 // místnímu tisku 113 // Přehled aktivit 116 Příprava materiálů ke schválení 117 Založení archivu 118 // Záměrně zorganizované slavnostní příležitosti 119 Události zvláštního významu 122 Propagace výrobku 123 // Vzorky a reklamní dárky 124 Prostředky publicity 124 Ovládnutí šeptandy 124 Výstřižková novinová služba 125 Využití výstřižkových služeb 126 Vysílání a skladba zpravodajských relací 127 // ( Kapitola Vlil 132 // Vztahy s hromadnými sdělovacími prostředky 132 // Suverenita sdělovacích prostředků 132 Příklady spolupráce s hromadnými sdělovacími prostředky 133 Zprávy z konferencí, briefingů a představení 134 Zajímavosti pro hromadné sdělovací prostředky 140 Ukázka pro sdělovací prostředky 140 Exkluzivní článek 140 // Zacházení s požadavky hromadných sdělovacích prostředků 142 Optimalizace spolupráce s hromadnými sdělovacími prostředky 144 Návod na interview v choulostivé situaci 145 Řešení mimořádných událostí 146 // Návod na postup při řešení mimořádných událostí a katastrof 147 Návod na postup při napadení 149 Ostatní zásady 152 // Desatero dobrých vztahů s hromadnými sdělovacími prostředky 153 // ! Kapitola IX 155 Public relations a marketing 155
Publicita jako útočná zbraň public relations 156 // Rozdíl mezi inzercí a publicitou 157 // Publicita v roli prodavače 158 // Publicita a nové výrobky 158 // Publicita a osvědčené výrobky 160 // Publicita a výrobky, které se na trhu propadají 161 // Publicita jako podpůrný prostředek inzerce 161 // Publicita zvyšuje vnímání inzerátu 162 // Publicita jako pomocník reklamy 163 // Pomoc při rozvoji trhu 163 // Využití skupin „nezákazníků“ k ovlivňování zákazníků 164 Soutěž o získání pozornosti a podpory 165 Měření úspěšnosti 165 Role mluvčího kontra svědomí 167 Nesplnitelné úkoly 168 Podceňování veřejnosti 168 Odvrácení katastrof marketingu 169 Ukažte, že máte čisté svědomí 169 Úloha public relations 169 // Příloha I 171 // Zdroje informací, kontakty a seznam literatury v oblasti public relations 171 // I. Zdroje informací 172 // II. Vlivné skupiny 198 // III. Služby zabývající se distribucí tiskovin 201 IV Služby pro veřejnost 201 // 10 // Příloha II 206 // Seznam vydávaných periodik a literatury v oblasti public relations 206 // Public relations 206 // Periodika oblasti public relations 207 // Veřejná správa 209 // Vztahy s hromadnými sdělovacími prostředky 209 // Vztahy s investory 209 // Veřejné mínění a vzájemné soužití 209 // Společná komunikace a důvěra 210 // Krize, katastrofy a sporné otázky 211 // Mimořádné události 211 // Management a taktika 211 // Public relations v politické sféře 212 // Vztahy s místní komunitou 212 // Žurnalistika 212 // Rozhlas a televize 212 // Vztahy se zaměstnanci a vnitřní komunikace 213 Film a audiovizuální prostředky 213 Výtvarné umění, tisk a vydavatelský proces 213 Počítače a stolní ediční systém (Desktop Publishing) 214 Sémantika a její využití 214 Inzerce 214 //
Neziskové organizace a nadace 214 Vzdělání a profesní kariéra 215 Náboženství 215 Maloobchod 215 Nemovitosti a reality 215 Právní oblast 215 // Příloha III 216 // Slovníček nejčastěji používaných termínů v oblasti public relations 216 // Příloha IV 229 // Kodex profesionálních norem pro podnikání v oblasti public relations 229 // Oficiální výklad Kodexu 230 // Oficiální výklad Kodexu, aplikovaný na oblast public relations v politické oblasti 231 Oficiální výklad Kodexu, aplikovaný na oblast public relations v oblasti finančnictví 232 Jednotný morální kodex 234 // Příloha V 235 // Organizace působící v oblasti public relations. 235 // Rejstřík 237
(OCoLC)85651856
cnb000100346

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC