Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.5) Půjčeno:71x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 1999
193 s. : il.

objednat
ISBN 80-7042-543-1 (brož.)
Spisy Filozofické fakulty Ostravské univerzity ; [vol.] 126/1999
Obsahuje tabulky, úvod, resumé anglicky, přílohy (dotazníky)
Bibliografie: s. 158-179
Stres - žáci - výzkumy - studie
000088470
OBSAH // ÚVOD...5 // 1. PROBLEMATIKA PSYCHICKÉ ZÁTĚŽE V PSYCHOLOGII...7 // 1.1. Teoretické aspekty psychické zatéže...7 // 1.1.1. Taxonomie koncepcí psychické zátěže...9 // 1.1.2 Přehled vybraných koncepcí psychické zátěže...10 // 1.1.3. Specifické druhy psychické zátěže...15 // 1.2. Systémové aspekty psychické zátěže...19 // 1.2.1. Potenciální zátěžová situace...21 // 1.2.2. Kognitivní hodnocení zátěžové situace...22 // 1.2.3 ??? osobnosti na percipovanou zátěž...23 // 1.2.4. Důsledky zátěžové situace...27 // 1.2.5. Modifikující faktory psychické zátěže...28 // 1.3. Metodologické aspekty psychické zátěže...30 // 2. PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ V PODMÍNKÁCH ZÁKLADNÍHO ŠKOLSTVÍ...33 // 2.1. Specifické systémové rysy školní zátěže...r...33 // 2.1.1. Zdroj e psychické zátěže...34 // 2.1.2. Kognitivní hodnocení školní zátěže...38 // 2.1.3. Reakce.dítěte na školní zátěž...39 // 2.1.4. Důsledky školní zátěže...42 // 2.1.5. Modifikující proměnné školní zátěže...43 // 2.1.5.1. Osobnostní modifikátory školní zátěže...43 // 2.1.5.2. Situační modifikátory školní zátěže...50 // 2.2. Interakční koncepce školní zátěže...54 // 2.3. Problém optimalizace školní zátěže...59 // 3. FENOMÉN ÚZKOSTI A ŠKOLNÍ ANXIETY...63 // 3.1. Filozofické koncepce úzkosti...63 // 3.2. Psychologické koncepce úzkosti...66 // 3.2.1. Psychoanalytické pojetí úzkosti...68 // 3.2.2. Behavioristické
pojetí úzkosti...72 // 3.2.3. Kognitivní pojetí úzkosti...74 // 3.2.4. Pojetí úzkosti v humanistické psychologii... 75 // 3.3. Druhy úzkosti a strachu... 75 // 3.4. Psychické důsledky úzkosti a strachu...L2 // 3.5. Problematika školní anxiety...85 // 4. VÝZKUM PSYCHICKÉ ZÁTĚŽE U DĚTÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY...93 // 4.1. Výzkumný projekt 1...95 // 4.1.1. Výzkumný cil a hypotéza projektu 1... 95 // 4.1.2. Charakteristika populačního vzorku projektu I...96 // 4.1.3. Metodika a průběh výzkumného projektu 1...97 // 4.1.4. Statistická analýza dat projektu 1...98 // 4.1.5. Závěry projektu I a jej ich diskuse...101 // 4.2. Výzkumný projekt II...105 // 4.2.1. Výzkumný cíl a hypotéza projektu II...105 // 4.2.2. Charakteristika populačního vzorku projektu II...105 // 4.2.3. Metodika a průběh výzkumného projektu II...106 // 4.2.4. Statistická analýza dat projektu II...106 // 4.2.5. Závěry projektu II a jejich diskuse...116 // 4.3. Výzkumný projekt III...121 // 4.3.1. Výzkumný cíl a hypotéza projektu III...121 // 4.3.2. Charakteristika populačního vzorku projektu III...121 // 4.3.3. Metodika a průběh výzkumného projektu III...122 // 4.3.4. Statistická analýza dat projektu III... 123 // 4.3.5. Závěry projektu III a jejich diskuse...135 // 4.4. Souhrnná diskuse výzkumných zjištění...140 // ZÁVĚR... 149 // SOUHRN... 150 // SUMMARY... 157 // LITERATURA... 158 // PŘÍLOHY... 180

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC