Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.04.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita, 1996
97 s.

objednat
ISBN 80-210-1456-3 (brož.)
Obsahuje slovníček pojmů.
Bibliografie: s. 91-93.
Psychologie - cvičení praktická - učebnice vysokošk.
000088594
Úvodem 7 // I Psychologická praktika - Rodinná situace v kresbě dětí 9 // 1 Co je metoda sekvenční analýzy 11 // 2 Vyhodnocení a interpretace kresebných a slovních projevů dítěte 14 // 2.1 Úvodní kresba - rozkreslovací... 14 // 2.2 Význam jednotlivých barev a jejich kombinací... 14 // 2.3 Vyhodnocení kresby lidské postavy... 16 // 2.4 Vyhodnocení kresby rodiny ... 17 // 2.5 Vyhodnocení proměny rodiny ... 18 // 3 Doporučená literatura 24 // 4 Přílohy 25 // 4.1 Řízený rozhovor s dítětem... 25 // 4.2 Otázky rodičům... 27 // 4.3 Otázky pro paní učitelku mateřské školy...28 // 4.4 Otázky pro paní učitelku... 29 // 4.5 Příloha - interpretace kresby... 30 // 4.6 Ukázka vyhodnocené kresby (zobrazení) rodiny ... 30 // 4.7 Další ukázky kreseb dětí... 32 // II Psychologická praktika — Interakční cvičení 33 // Poznámka úvodem... 35 // 1 Cíle interakčních cvičení 38 // 2 Metodika interakčních cvičení 39 // 2.1 Výcviková (tréninková) skupina... 39 // 2.2 Pravidla (základní normy) tréninkové skupiny... 41 // 3 Techniky 46 // 3.1 Hraní rolí ...46 // 3.2 Psychodrama ...48 // 3.3 Sociodrama ...48 // 3.4 Výcvik sebeprosazování...48 // 3.5 Psychohry... 53 // 3.6 Řešení modelových problémových situací... 62 // 4 Interakční učení ... 73 // 4.1 Etapy sociálního (interakčního) učení // 4.2 Skupinová zpětná vazba // 4.3 Principy adekvátní´„ZV ...’ 77 // 4 4 Videozpětná vazba (VZV)...79 // 4.5 Klima tréninkové skupiny - podmínka efektivity učení // 5 Zdroje technik a metod interakčních cvičení 91 // 6 Literatura // 7 Slovníček 94

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC