Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.03.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:22x 
BK
1. vyd
Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2005
192 s. : il.

objednat
ISBN 80-7044-719-2 (brož.)
Skripta [Univerzita Jana Evangelisty Purkyně]
Na obálce nad názvem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
Obsahuje terminologický slovník, bibliografické odkazy
Bibliografie na s. 188-192
Poradenství výchovné - aspekty psychologické - učebnice vysokošk.
000088865
Obsah: // 1. Poradenství ... 4 // (Zuzana Hadje Mousseová) // 1.1. Teoretická východiska poradenství 6 // 1.2. Hlavní poradenské směry 7 // 1.3. Poradenství zaměřené na klienta 9 // 1.4. Vztah poradenství a psychoterapie 12 // 2. System poradenství v činnosti úřadů práce ... 14 // (Alena Šimková) // 3. Testová diagnostika v psychologickém poradenství ... 22 // (Dobromila Trpišovská) // 3.1. Vývojové škály 23 // 3.2. Vývojové testy 24 // 3.3. Testy osobnosti 30 // 3.4. Projektivní techniky 33 // 3.5. Výběr testu a j eho administrace 3 9 // 4. Sociální klima třídy a školy ... 42 // (Marta Langová) // 4.1. Fyzikální prostředí 43 // 4.2. Sociální prostředí 45 // 4.3. Pedagogické prostředí 46 // 4.3.1. Učivo a metody vyučování 46 // 4.3.2. Sociálně emocionálm klima třídy 49 // 4.4. Role učitelů ve vytváření vhodného prostředí 59 // 4.5. Zjišťování sociálního klimatu třídy 62 // 5. Motivace ? učení ... 72 // (Marta Langová) // 5.1. Rozvíjení vnitřní motivace žáků ? učení 73 // 5.2. Motivace ? učení prostřednictvím perspektivních cílů 77 // 6. Emoční inteligence ... 78 // (Iva Wedlichová) // 6.1. Emoce 78 // 6.2. EQ versus IQ 81 // 6.3. Emoční inteligence 82 // 6.4. Vnímavost ? emocím jiných lidí 90 // 6.5. Možnosti rozvoje emočních dovedností 95 // 7. Psychologické zvláštnosti dospívání 102 // (Vladislava Heřmanová, Marie Vacínová) // 7.1. Dospívání j ako stadium
transitai 102 // 12. Vybrané teoretické přístupy ? období dospívání 103 // 7.3. Vývoj osobnosti dospívajícího 104 // 7.4. Vývoj základních schopností, dovedností a zájmů v průběhu dospívání 105 // 7.5. Kognitivní vývoj v průběhu dospívání ¦ 106 // 7.6. Citový vývoj dospívajících 107 // 7.7. Vývoj motivačních procesů v dospívání 108 // 7.8. Mravní vývoj v dospívám IO9 // 7.9. Socializace a výchova v období dospívám 110 // 8. Socializační procesy v souvislosti s primární prevencí // patologických jevů ... // (Vladislava Heřmanová, Marie Vacínová) // 8.1. Pubertální výchova 116 // 8.2. Nebezpečí drogové závislosti 1 ?? // 8.3. Individuální přístup ? žákům - předpoklad efektivní výchovy 118 // 8.4. Výchova v adolescenci H9 // 9. Prostředí a subkultura jako elementy modelu fenoménu // pravicového extremismu 120 // (Harald Wagner, Vladislava Heřmanová) // 9.1. Prostředí a subkultura jako metafoiy sociálního klimatu 121 // 9.2. Subkultumí prostředí a skupiny - prostorový aspekt 122 // 9.3. Sociální znevýhodnění a pravicový extremismus 125 // 10. Pojetí učitelské role ve vztahu ? možnostem otevřeného učení // v „celodenních školách“, zahraniční zkušenosti 128 // (Vladislava Heřmanová) // 11. Psychické zvláštnosti osobnosti ... I34 // (Vladislava Heřmanová, Marie Vacínová) // 11.1. Psychosomatické poruchy 136 // 11.2: Charakteristika projevů bum-out syndromu 136
// 11.3. Ontogenetický vývoj jako utvářem osobnostní identity 138 // 12. Problémy motivace volby profese... I43 // (Vladislava Heřmanová, Marie Vacínová) // 12.1. Metoda zjišťovám kvality vzájemných sociálních vztahů osobnosti 149 // 12.2. Metoda zjišťování přediva sociálmch vztahů 150 // 12.3. Mezilidská komunikační pohoda 151 // 12.4. Možnosti kompenzace sociální úzkostlivosti 152 // 12.5. Strategie osobnostního rozvoj e 15 5 // 12.6. Soubor protistresových námětů 156 // 12.7. Desatero zdravého životního stylu I57 // 12.8. Dotazník dispozice ke stresu 158 // 13. Duševní hygiena j61 // (Marie Vacínová) // Slovník 168 // Literatura 187

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC