Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Vyd. 1.
Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2003
62 s. : il.

objednat
ISBN 80-7044-512-2 (brož.)
Obsahuje ilustrace, úvod
Bibliografie: s. 59
Děti - věk předškolní - myšlení matematické - rozvoj - učebnice vysokošk.
Matematika - myšlení - rozvoj - učebnice vysokošk.
000090058
Obsah str. // Několik slov úvodem 5 // 1. Myslení 5 // 1.1. Pozorování a vnímaní 5 // 1.2. Pojem 5 // 1.3. Matematické myslení 8 // 1.4. Myslení a jazyk 9 // 1.5. Třídění (klasifikace) matematických pojmú 9 // 1.6. Definice 11 // 1.6.1. Definice pomocí specializace jiného pojmu 11 // 1.6.2. Definice syntetická 11 // 1.6.3. Definice abstrakcí 12 // 1.6.4. Definice kontextuální 12 // 1.6.5. Induktivní definice 12 // 1.7. Základy logiky 12 // 1.7.1. Logika a mateřský jazyk 12 // 1.7.1.1. Výrok 12 // 1.7.1.2. Negace výroku 12 // 1.7.1.3. Složený výrok 13 // 1.7.1.4. Výrokový počet 15 // 1.7.1.5. Pravdivostní hodnota výroku 17 // 1.7.1.6. Pravidla správných úvah 18 // 1.7.1.7. Výroková forma 19 // 1.8. Matematická věta 21 // 1.9. Kvantifikátory 22 // 1.10. Axiomatická definice 23 // 1.11. Indukce, dedukce, intuice 24 // 1.12. Problémové vyučování ve školské matematice 26 // 2. Binární relace 32 // 2.1. Uspořádaná dvojice 32 // 2.2. Kartézský součin 33 // 2.3. Binární relace v množině 34 // 2.4. Grafické znázornění binárních relací v množině 34 // 2.5. Typy binárních relací 36 // 2.6. Vlastnosti binárních relací 36 // 2.7. Speciální typy binárních relací 41 // 2.7.1. Ekvivalence v množině 41 // 2.7.2. Uspořádání v množině 41 // 2.7.3. Zobrazení 42 // 2.7.4. Prosté zobrazení 42 // 2.7.5. Ekvivalence množin 42 // 2.7.6. Nekonečná a konečná množina 43 // 3. Přirozená čísla 43 // 4. Početní
operace 45 // 4.1. Pojem binární operace v množině 45 // 4.2. Základní vlastnosti binárních operací 45 // 4.3. Jednoduché slovní úlohy 47 // 3 // 5. // 48 // Rámcový program pro předškolní vzdělávání // 5.1. Rámcový program pro předškolní vzdělávání, jeho fiinkce, struktura a // obsah // 5.2. Specifika předškolního vzdělávání // 5.3. Rámcové cíle a zaměření předškolního vzdělávání // 5.4. Obsah předškolního vzdělávání // 5.4.1. Dítě a jeho tělo // 5.4.2. Dítě a jeho psychika // 5.4.2.1. Jazyk a řeč // 5.4.2.2 Poznávací schopnosti a funkce, myšlenkové operace, // představivost, fantazie // 5.4.2.3. Sebepojetí, city, vůle // 5.4.3. Dítě a ten druhý // 5.4.4. Dítě a společnost // 5.4.5. Dítě a svět // 5.5. Podmínky předškolního vzdělávání // 5.6. Vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí mimořádně nadaných // 5.7. Pedagogická evaluace předškolního vzdělávání // 5.8. Závěr Literatura Kontrolní úlohy // 48 // 49 // 50 // 52 // 53 53 53 // 55 // 55 // 56 56 56 // 56 // 57 // 58 // 59 // 59 // 60 // 4

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC