Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.4) Půjčeno:70x 
BK
Praha : Sdružení pro tvořivou dramatiku, 1994

ISBN 80-901660-0-8
000091844
Rekat.
OBSAH // I. PŘÁNÍ A PROBLÉMY... 1 // Kapitola první: Reformní krédo aneb Reformu dělá učitel...1 // Kapitola druhá: Co nám schází...? aneb Analýza výchozí situace reformy.3 // II. DIFERENCIACE A INDIVIDUALIZACE...5 // Kapitola třetí: Nic nového pod sluncem... aneb Proč a jak dospěla teorie // i praxe ? diferenciaci a individualizaci ...5 // Kapitola čtvrtá: Jak na to...? aneb Diferenciace a individualizace - principy, typy, technologie a problémy...8 // A. Organizační schémata...8 // B. Charakter vyučování...12 // C. Problémy, technologie, hodnocení...28 // D. Otázka proměny - Přechod od hromadného ? individualizovanému // učení, úloha učitele v těchto soustavách...40 // Prameny a literatura...42 // III. KOOPERACE...44 // Kapitola pátá: Než začneme kooperovat aneb Pohled do běžné třídy // (očima běžného učitele a teorie)...44 // Kapitola šestá: Kooperativní vyučování...46 // A. Skupiny "TO” změní?...46 // B. Kooperativní vyučování - šance školy?...48 // C. Co je to kooperativní vyučování...50 // D. Zkusíme to tedy? (aneb úkoly učitele)...52 // Literatura... 56

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC