Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:24x 
BK
Praha : Grada, 2003
122 s.

ISBN 80-247-0557-5 (brož.)
Poradce pro praxi
Obsahuje rejstřík
Bibliografie na s. 117-118
Reklama - příručky
000091970
O autorech ...9 // Předmluva ...11 // I. kapitola // Co je reklama ...13 // Co je reklama ...15 // Marketingové a komerční komunikace, propagace a reklama 16 // Pro a proti reklamě ...18 // Komunikační mix a marketingová strategie ...20 // Reklama a společnost ...24 // 2. kapitola // Jak připravit reklamní kampaň ...29 // Krok za krokem ...31 // Jak postupovat při přípravě reklamní kampaně ...31 // Čeho chceme dosáhnout - stanovení cílů ...32 // Kolik to bude stát-kalkulace rozpočtu ...34 // Volba médií ...35 // Tisková média ...36 // Televize ...38 // Rozhlas ...39 // Venkovní reklama ...40 // Internet ...41 // Struktura mediálního plánu ...41 // Na koho se obracíme - cílová skupina ...44 // Geografické a demografické znaky ...45 // Znaky z hlediska nákupního chování ...45 // Typologie na základě postojů ke značce ...46 // Psychografická analýza a její využití ...47 // Psychologická segmentace ...50 // Jak s cílovou skupinou komunikovat ...51 // II. kapitola // Jak vytvořit tu „správnou" reklamu ...55 // Obrazy, slova, barvy ...57 // Efekt pořadí ...57 // Aktivační efekt ...57 // Paměťový efekt ...57 // Ovlivňovací efekt ...57 // Slova, slova, slova ...dávejme pozor na řeč ...58 // Výběr slov a délka vět ...58 // Technika vlastností ...58 // Používané typy písma ...59 // Používejme substantiva, ale nezapomínejme na slovesa ...59 // Jak důležité jsou barvy ...61 // Jak vytvořit reklamní poselství ...62 // Použít jazyk cílové skupiny ...63 // Jaké informace chceme sdělit ...63 // Zvolte správné argumenty ...63 // Jaká jména a názvy používat ...64 // Logo ...66 // Název, logo a corporate identity ...66 // Vztah loga a corporate designu ...67 // Požadavky na zpracováni loga ...67 // A co emoce ...68 // Reklamní mýty a skutečnost ...69 // Jak dělat dobrou reklamu? ...72 //
4. kapitola // Jak reklama působí - efektivní reklama ...75 // Předpoklady efektivní reklamy ...77 // Jaké jsou předpoklady efektivní reklamy ...77 // Efektivita a kreativita reklamy ...79 // Co a jak měřit aneb co výzkum může a kde jsou jeho hranice ...81 Jaké nástroje a postupy pro měření efektivnosti reklamních // kampaní známe ...83 // Nástroje, které pomohou při přípravě kampaně ...83 // Ověření účinnosti kampaně ...85 // 5. kapitola // Jak si vybrat správnou agenturu ...91 // Co musíme vědět ...93 // Jak agenturu najít ...93 // Jak postupovat při výběru agentury ...94 // Doporučený postup AKA při výběru komunikační agentury 94 // Desetibodový průvodce výběrovým řízením ...95 // Slovo závěrem ...101 // Prílohy ...10З // Důležitá čísla ...105 // Počty reklamních agentur ...106 // Důležité informace ...106 // Zákony o reklamě ...106 // Vzdělání v reklamě ...108 // Soutěže v oblasti reklamy ...108 // Základní informace o asociacích komunikačních a reklamních agentur ...109 // AČRA-MK (www.acra-mk.cz) ...109 // AKA (www.aka.cz) ...109 // RPR (www.rpr.cz) ...110 // Aktuální informace Mezinárodní obchodní komory k liberalizaci // reklamních služeb ...111 // Mezinárodní obchodní komora (International Chamber // of Commerce - ICC) ...111 // Důležité adresy ...114/ Adresář asociací a společností ...114 // Literatura 117 // Rejstřík 119
(OCoLC)53259596
cnb001203397

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC