Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16) Půjčeno:32x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2005
112 s. : il. ; 11 x 15 cm

objednat
ISBN 80-7367-011-9 (brož.)
Management do kapsy ; 4
Obálkový podnázev: příručka tipů a technik, které umožňují odhalit a pochopit důvody konfliktů v pracovním týmu a napomáhají jejich pozitivnímu řešení
Konflikty interpersonální - řešení - příručky
Skupiny pracovní - konflikty interpersonální - řešení - příručky
000094027
Co je konflikt? // Definice, stinné stránky konfliktu, čtyři možné výsledky, typy konfliktu, příčiny konfliktu // Způsoby řešení konfliktu // Tři strategie, metody urovnání, úrovně konfliktu 17 // Konflikt a psychologické potíže 25 // Strategie pro zvládnutí konfliktu, zkreslené uvažování, oblast shody // Hry a řešení konfliktu // Čtyři typy her, jak zacházet s hrami 37 // Vyjednávání // Tři kroky k zásadovému vyjednávání, NANDO (nejlepší alternativa k nabízené dohodě) 45 // Typy osobnosti a konflikt // Srovnání typů osobnosti (Myers Briggs) a jak mohou rozdíly vést ke konfliktu, návod, jak předcházet konfliktu, sociogramy // Proces řešení konfliktu // Čtyři fáze řešení konfliktu // Konflikt a zásahy třetí strany // Zprostředkování a smírčí řízení, vedoucí jako zprostředkovatel, doporučené postupy řešení pro vedoucí pracovníky // Konflikt v týmu // Kázeňský konflikt, organizační konflikt // Šikana a obtěžování // Definice, statistiky, obtíže při zvládnutí šikany, pomoc pro oběti šikany, jak se liší obtěžování, sexuální obtěžování

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC