Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 28.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.7) Půjčeno:35x 
BK
Praha : Pedagogická fakulta, 2001
181 s. : il.

objednat
ISBN 80-7290-053-6 (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje tabulky, grafy, úvod, vysvětlivky
Bibliografie: s. 170-177
Pedagogika sociální - učebnice vysokošk.
000098111
Úvod 3 // Seznam tabulek a grafů 8 // Vztah školní a sociální pedagogiky 9 // 1 Na trati zůstane ten, kdo nesejde z cesty 10 // 1.1 O rostoucím významu sociální pedagogiky 10 // 1.2 K historii odloučení sociální pedagogiky od školy. 15 // 1.3 Vymezení pojmu sociální pedagogika 17 // 1.4 K situaci a ke kritice sociální práce ve škole 20 // 2 Škola a pomoc mládeži 27 // 2.1 Plánování pomoci mládeži na regionální úrovni 28 // 2.2 Sociální plánování v obci a subjekty sociální práce 34 // 2.3 Úřad péče o mládež 35 // 2.4 Organizace mládeže 37 // 2.5 Spolupráce mezi školami a institucemi zabývajícími se pomocí mládeži 41 // 3 Zákon o pomoci dětem a mládeži 46 // 3.1 Práce s mládeží 52 // 3.2 Výchovné poradenství a škola 54 // 3.3 Výchova v denní skupině 59 // 3.4 Sociálně pedagogická pomoc v rodině 60 // 4 Potřeba sociálně pedagogické péče stoupá - od denního zařízení // až ? sociálně pedagogické celodenní škole 64 // 4.1 O potřebě sociálně pedagogické péče 64 // 4.2 Spolupráce mezi školní družinou a školou 68 // 5 Život školy a otevřená škola 73 // 5.1 Sociálně pedagogická otevřená škola 77 // 5.2 Spolupráce s centrem pro mládež a základní nebo reálnou školou 80 // 6 Podpora zdraví a spolupráce se zdravotním úřadem 84 // 6.1 Prevence a péče o zdraví ve škole 86 // 6.2 Ochrana dětí a spolek na ochranu dětí 93 // 6.3 Chudoba dětí zasahuje i do školních tříd - sociální pomoc by měla pokrýt základní životní potřeby 95 //
7 Dříve, než děti dělají potíže, mají své vlastní problémy 99 // 7.1 Ditě je aktivním činitelem svého vývoje 99 // 7.2 Jak se naučit myslet a jednat systémově 103 // 7.3 Používání trestů a kázeňských opatření 108 // 7.4 Řešení konfliktu se žákem 110 // 7.5 Podpora formou integrativní spolupráce a podpora ve školách zaměřených na výchovnou pomoc 113 // 8 Učení a prospěch z hlediska sociální pedagogiky 116 // 8.1 Rozšířené pojetí výuky 116 // 8.2 Rozšířené pojetí výkonu 119 // 8.3 Sociálně pedagogické pracovní principy 120 // 9 Pedagogika zážitku. Prožívat - zkoumat - poznávat 125 // 9.1 Noční výlet se žáky 128 // 10 Poradcem se člověk nenarodí, ale stává se jím 132 // 10.1 Výchovní poradci a školní psychologové 132 // 10.2 Poradenské kompetence pro všechny učitele 135 // 11 Rostoucí význam funkce třídního učitele 140 // 11.1 Učitelé se učí poznávat svoji třídu 142 // 11.2 Podpora dívek a chlapců ve škole 148 // 11.3 Multikulturní výchova 151 // 11.4 Práce s rodiči 156 // 12 Co obsahují zákony a směrnice ministerstva kultury // ? sociální pedagogice na školách 159 // 13 Nutný požadavek: sociálně pedagogická praxe ve vzdělávání učitelů 162 // 14 Seznam literatury 170 // 15 Vysvětlivky užívaných pojmů 177

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC