Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
Publikace z konference
Dobřichovice : KAVA - PECH, c1995
205 s. ; 20 cm

objednat
ISBN 80-85853-06-X (brož.)
Sborník přednášek z 5. pražské konference o kybernetické pedagogice EDUTECH ’94
Vydavatel: Akademia Libroservo
Částečně anglický, německý a slovenský text, anglické a německé resumé
Obsahuje bibliografie
000098685
Rekat.
Předmluva 9 // Vorwort 9 // Introduction 10 // I. Kybernetická pedagogika a současné trendy ve vzdělávání / Kybernetische Pädagogik und heutige Trends in der Bildung / Cybernetic Pedagogy and Today’s Trends in Education 11 // LÁNSKÝ, M.: Tradice pražských konferencí o kybernetické pedagogice 13 / Die Tradition der Prager Konferenzen zur Kybernetischen Pädagogik 18 / The Tradition of the Prague Conferences on Cybernetic Pedagogy 19 // FRANK, H: Kybernetische und normative Kriterien stattgefundenen Lernens 20 // KULIČ, V.: Kognitivní vědy a informatika: Proč dosud nedošlo k „revoluci" ve vzdělávám? 26 // POLÁK, V.: Už ne více školu 32 // PÚLPÁN, Z.: Některé možnosti nestatistické verifikace pedagogických hypotéz 36 / Pedagogical Hypotheses and their Non-statistical Verification 38 // KARL, K.: Modellierung und Formalisierung - Voraussetzung für das computergeslützte Diagnostizieren von Schülerleistungen 39 // BUSCH. U.: Chancen und Grenzen interaktiver Lernprograming 45 // MOSNA, F.: Technika a systémový přístup 52 / Technique under Systematic Approach 53 / Technik und systematischer Zugang 54 // II. Pedagogika a didaktická technologie / Pedagogik und Bildungstechnologie / Pedagogy and Educational Technology 55 // FRANK, H.: Legitimierung und Optimierung der Dauer von Unterrichtssprach-Kursen 57 // HAPALA, D.: Niektoré otázky spoločnej tvorby terminológie pre technológiu vzdelávania 64
// LÁNSKÁ, J.: Kommunikation in der Erziehung 66 // O komunikaci ve výchově 68 // MALACH, J.: Kybernetické aspekty zavádění kvalitativních vzdelávacích norem (standardů) do pedagogického mikrořízení a makrořízení 69 // PŮLPÁN, Z.: Nejoriginálnější, nejpravděpodobnější a nejpreferovanější řešení problému 75 / The most original, most probable and most preferable solution of problem 77 // PLUSKAL, D.: Pedagogická diagnostika a počítače 78 // KOMENDA, S., MAZUCHOVÁ, J.: Knowledge Assessment: Information Loss Due to Scale Restriction 83 // GESCHWINDER, J.: Distanční vzdělávám a technologie vzdělávání 89 // FENCLOVÁ, M.. MOLHANEC, M., NOVOTNÝ, P.: Informační systémy ve studijním a profesním poradenství 93 / Information Systems in Study- and Professional Consulting 95 // RAMBOUSEK, V.: Funkce technických výukových prostředků 96 / Functions of Technical Instructional Aids 99 // III. Aplikace didaktické technologie ve vzdělávání / Anwendungen der Bildungstechnologie im Bildungswesen / Applications of Educational Technology in Education 101 // POLÁKOVÁ, E.: Niektoré aspekty systémového ponímania technológie vzdelávania 103 // MLČKOVÁ, M.: Systémová didaktika a počítače v procesu učení 106 // KOLEK, L., VÁVRA, S., ZLATNÍK, Č.: Typologie úrovní komunikace v systému „člověk-počítač“ 109 / Communication in Human-Computer-System 111 // LANSKY, V.: Virtuelle Realität und künstliche Intelligenz -ungleiche Geschwister? 112 // STREIBL, R., ANSORGE, P., FRIEDRICH, J : Das Elektronische Forum - ein Weg ur Verbesserung der Lehre? 119 / The Electronic Forum a Way towards a Better Instruction? 128 // LEUSTIK, H.: Interaktive computerunterstützte Lehr- und Lernprogramme 129 // VOJÁČEK, J.: Transfer ve výuce obsluhy počítače 133 //
ČIPERA, J., POLÁŠKOVÁ, D., POLÁŠEK, J.: Beachtung des Prinzips der Faßlichkeit in der Bildungstechnologie 136 // SLAVÍK, J., NOVÁK, J.: Pedagogicko-psychologická diagnóza podporovaná počítačem 139 / Computergestützte pedagogisch-psychologische Diagnose 141 // Pedagogic and Psychologic Diagnosis Supported by Computer 142 // CHRDLE, P.: Využití propedeutické hodnoty mezinárodního jazyka pro méně inteligentní žáky 143 / Die Nutzung des propedeutischen Wertes der Internationalen Spreche bei Schülern mit niedriger Intelligenz 147 / Using the Propedeutic Value of the International Language with Less Intelligent Children 147 // DOSEDLA, Z.: CAD-SW ve výuce na základní škole 148 // ČERNÝ, J.: Didaktika v inženýrském vzdělávání. Nové technologie ve výuce inženýrské geometrie 151 // DOHNAL, G., SÝKORA, R., ZOCHOVÁ, Z.: Interaktivní výukový a simulační program pro systém počítač-video 155 // RYCHTERA, J.: Vytváření matematických představ při přírodovědných experimentech 158 // BÍLEK, M.:Školm počítačové měřící systémy jako příklad využití informačních technologií ve výuce přírodovědných předmětů 163 / Schulische Rechnermeßsysteme als ein Beispiel für die Nutzung von Informationstechnologieen beim naturwissenschaftlichen Unterricht 165 / School Computer Measuring Systems as an Example for the Use of Information Technology for the Purpose of Instruction in Natural Sciences 165 // TESAŘ, J.: Využití výpočetní techniky při výuce fyziky 166 // HALBYCH, J., ČERNÝ, S.: Instrukční program video počítač k reálným chemickým pokusům 168 / Instructional Program Video-Computer for Real Chemical Experiments 170 // IV. Demonstrace / Demonstrationen / Demonstrations 171 // SCHÖLER, W.:Lemziel Europa - Die europäische Idee als pädagogische Aufgabe 173 //
TUYAERTS, F.: C.A.T.S. - ein neuartiges interaktives Autorensystem 177 // V. Projekty / Projekte / Projects 183 // HAŠKOVÁ, A.: Aplikácia videotechniky vo vzdelávaní učiteľov 185 / Application of Videotechnology in Teacher’s Training 187 // FIALOVÁ, L: Didaktická technologie a některé problémy její didaktiky 188 / Didaktische Technologie und einige Probleme ihrer Didaktik 191 // OHLÍDKOVÁ, B.: Výchova tvůrčích aktivit v přípravě učitelů pro práci s technickými výukovými prostředky 192 // JIROUŠKOVÁ, I., ČERNOCHOVÁ, M.: Příspěvek k rozvoji informačních dovedností studentů PedF UK 194 / Education for Creative Activities in Preparation of Teachers for Work with Technical Instrumentional Aids 198 // PEJSAR, Z.: Videopořad jako diplomová práce na školách vzdělávajících učitele (výukový videopořad) 199 // Autoři příspěvků / Autoren der Beiträge / Authors of the Addresses 202
(OCoLC)36601619
cnb000093626

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC