Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.11.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.5) Půjčeno:11x 
BK
Ostrava : Montanex, 2004
49 s. ; 30 cm

objednat
ISBN 80-7225-143-0 (brož.)
Ze zkušeností pedagogů speciálních škol a zařízení
Obsahuje bibliografii na s. 49
000102619
Obsah // I. Požadavky na speciálního pedagoga, význam pro zpracování individuálního // výchovně vzdělávacího plánu žáka. 7 // II. Pojetí speciálně pedagogické diagnostiky. 8 // III. Členění speciálně pedagogické diagnostiky. 9 // IV. Nejpoužívanější metody speciální pedagogické diagnostiky. 12 // V. Speciálně pedagogická diagnostika vývoje řeči a verbálních schopností. 15 // VI. Spolupráce pracovních týmů v rámci individuálního vzdělávacího // programu (plánu). 24 // VII. Speciálně pedagogická diagnostika žáka - návrh záznamu. 30 // VIII. Přílohy: // - Přehled vývoje dětské řeči 35 // - Ontogenetický vývoj řeči 36 // - Zkouška laterality 38 // - Psychomotorický vývoj dítěte 39 // - Stupnice aktivní mimické psychomotoriky podle Kwinta 41 // - Jemná motorika dle Ozeretzkého. 42 // IX. Literatura 49 // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC