Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 01.07.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Praha : Svoboda, 1994

objednat
ISBN 80-205-0404-4
000104532
Rekat.
Obsah // Rovnice: „Učení = stres“ neplatí 10 // Čím myslíme 12 // Proč tomu tak bylo? 13 // Může být učení opravdu SUPER? 20 // Sugestopedie, nebo Superlearning? 22 // Sugesce podmiňuje desugesci 25 // Nemáme jen jednu, ale tři paměti 31 // Máme v hlavě kosmos 38 // Cvičení rozvíjející „oboustranné“ myšlení 41 // Cesty fantazie a imaginace 45 // Koncentrované uklidňování 55 // Uspořádání textu pro Superlearning 58 // Dekódování 68 // Koncertní fáze: učení na lehátku 74 // Jak se dostat do alfa-stavu 85 // Barokní hudba a pasivní koncert 88 // Uvolňovací techniky zaměřené na redukci stresu a strachu ze zkoušky: zkušební jednání v představách 92 // Progresivní svalová relaxace 97 // Barvy vás uvedou do alfa-stavu 100 // Učit se hrou 106 // Nástěnné tabule jako učební pomůcka 114 // Učitel superlearningu 118 // Dodatek: Vhodné hudební skladby 122 // O autorovi 125 // Rejstřík 126

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC