Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.8) Půjčeno:11x 
BK
Praha : Grada, c2004
111 s. : il.

ISBN 80-247-9057-2 (brož.)
Poradce pro praxi
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje ilustrace, tabulky, grafy
Prezentace - příručky
000112940
Obsah // O autorce...9 // Úvodní slovo k českému vydání... 10 // Předmluva... 11 // 1. kapitola // Pět nejhorších zabijáků prezentace... 13 // 1. Mluvím, jak dlouho chci!... 15 // 2. Já prostě hovořím na své téma!...15 // 3. Nejlíp ze všeho je ignorovat posluchače!... 1 K // 4. Improvizace je všechno!... 1 K // 5. Já jsem lepší než ti druzí!... 17 // 2. kapitola // Příprava prezentace... 19 // 2.1 Podnět k prezentaci, publikum a prostředí...21 // 2.2 Jaký máte cíl?...23 // Proč je cíl tak důležitý?...24 // Jak se vyhnu chybným cílům?...24 // 2.3 Shromažďování, výběr a uspořádání materiálu pro prezentaci ...25 // Výběr materiálu...26 // Uspořádání sebraného materiálu...27 // Jak můžete se svou argumentací pokročit ještě dále...28 // 2.4 Správná dramaturgie...28 // Titulky vzbuzující zvědavost...29 // Strhující zahájení...29 // Přesvědčit hlavní částí svého vystoupení...32 // Jak si usnadnit přesvědčování...34 // Konec dobrý, všechno dobré...35 // Jak provedete dobrý závěr?...36 // 2.5 Manuál a kartičky... 36 // Učit se textům nazpaměť má své nevýhody...36 // K čemu je řečnický manuál nebo kartičky?...37 // Jak by měl podkladový text pro vaše vystoupení vypadat? 38 // 5 // Umění prezentace // Jak pracujeme s řečnickým manuálem ?...4C // Mnozí dávají přednost kartičkám...40 // Jak si zhotovím řečnické kartičky?...41 // Jak stanovit klíčová
slova a věty?...42 // Jak by měly řečnické kartičky vypadat?...42 // Jak pracuji se svými kartičkami?...43 // 2.6 Cvičení dělá mistra...43 // K čemu je nám cvičení?...43 // Uplatňujme kvalifikovaně řeč svého těla...44 // Jak najdu ta správná slova?...47 // Jak je to s humorem při prezentaci...50 // Žádný strach před trémou...52 // 3. kapitola // Jak oslovíte smysly posluchačů... 55 // 3.1 Vizualizace - oč tu vlastně jde?...57 // Jak vytvořit účinnou vizualizaci...58 // 3.2 Grafické vyjadřování - grafy, tabulky, obrázky atp...59 // Diagramy (grafy)...60 // Tabulky...63 // Obrázky...63 // 3.3 Modely a produkty k osahání...64 // Jak můžete uplatnit video...65 // 3.4 Nejdůležitější média pro prezentaci...66 // Flipchart...66 // Zpětný projektor...66 // Diaprojektor...67 // Promítání filmů...68 // 3.5 Překvapující, ba přímo „třeskutá" účinnost prezentací // s multimédii ...68 // Co potřebujete k přípravě multimediální prezentace...70 // Na co je třeba dbát při přípravě a provádění multimediální prezentace...71 // 4. kapitola // Prezentujeme...73 // 4.1 Vystupujeme sympaticky a kompetentně...75 // Jsem osobnost?... 76 // Jaké mám kompetence?... 77 // Jsem přitažlivý?... 79 // 6 // Vypadám dobře?...79 // Projevuji publiku patřičnou vážnost?...80 // 4.2 Co dělá moje publikum?...81 // Důležité: navázat vztah s publikem...81 // Buzení znaveného publika...82 // Jak se vypořádat
s choulostivými situacemi...82 // 4.3 Jak se dobře uplatníme v diskusích...83 // Doporučení pro správné chování během diskuse...84 // 4.4 Jak zacházet s dotazy...85 // Promyslete si možné otázky ke svému tématu...85 // Jak podnítím otázky?...87 // Jak pojednám položené otázky?...87 // Nepříjemné dotazy a jak na ně reagovat...88 // 5. kapitola // Vyhodnocování prezentací...91 // 5.1 Dotazník pro externí zhodnocení...93 // 5.2 Dotazník pro sebezhodnocení...95 // 6. kapitola // Prezentace v prodejní činnosti...97 // 6.1 Příprava na návštěvu u zákazníků...99 // Shromažďujte si všechny informace o vašich výrobcích, // resp. službách...100 // Připravte se na různé typy zákazníků!...100 // Přiřaďte zákazníka k určité cílové skupině!...102 // Využívejte reklamní pomůcky!...102 // Správně se oblékejte!...102 // Vezměte si s sebou ty správné produkty!...103 // Pozitivní vyzařování (osobní kouzlo)...103 // 6.2 Čtyři fáze prodejního rozhovoru ...103 // Otvírací fáze: Jak probudím zájem?...105 // Fáze analýzy potřeb: Jak zjistím, co zákazník potřebuje? 105 // Argumentační a prezentační fáze: Jak přesvědčím // zákazníka?...106 // Fáze uzavření: Podle čeho poznám, že je zákazník připraven koupit? Jak získám objednávku?...108 // Knihy z edice Poradce pro praxi...110 // 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC