Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.11.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.7) Půjčeno:165x 
BK
Brno : Paido, 1998
148 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-85931-49-4 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 128-134, bibliografické odkazy a rejstřík
000113410
Na úvod: jaký je účel a pojetí této příručky? ...7 // Teorie učebnice ...11 // 1. Učebnice jako edukační konstrukt ...13 // 1.1. Základní pojmy teorie učebnice ...13 // 1.2. Funkce učebnice ...19 // 1.3. Strukturní komponenty učebnice ...21 // 1.4. Text učebnice ...24 // 2. Učení z textu ...25 // Výzkum učebnic ...31 // 3. Institucionální a informační báze výzkumu učebnic ...31 // 3.1. Výzkum učebnic v zahraničí ...31 // 3.2. Výzkum učebnic v české republice ...36 // 4. Přístupy a metody ve výzkumu učebnic ...40 // 4.1. Proč se učebnice zkoumají ...41 // 4.2. Co se na učebnicích zkoumá ...43 // 4.2.1. Analýzy vlastností učebnic ...44 // 4.2.2. Analýzy fungování učebnic ...46 // 4.3. Jak se učebnice zkoumají ...47 // 5. Parametry textu učebnic ...50 // 5.1. Jak měřit rozsah učebnic ...50 // 5.2. Jak měřit obtížnost textu učebnic ... 56 // 5.2.1. Lingvisticko-kvantitativní míry obtížnosti textu ...57 // 5.2.2. Komplexní míra obtížnosti textu (Nestlerová - Průcha - Pluskal) ...61 // 6. Obsah učebnic a jeho analýzy ...74 // 6.1. Struktury obsahu učebnic ...74 // 6.2. Věcný obsah učebnic ...80 // 6.3. Postoje a hodnotové orientace v učebnicích ...84 // 7. Didaktická vybavenost učebnic ...sĺ ...94 // 7.1. Měření didaktické vybavenosti učebnic ...94 // 7.2. Názornost (vizuální prostředky) v učebnicích ...102 // 8. Učebnice v reálné školní edukaci ... // 8.1. Učebnice a žáci // 8.2. Učebnice a učitelé // 9. Jak optimálně ztvárnit text učebnice. // 9.1. Kdo a jak tvoří učebnice ... // 9.2. Doporučení pro autory a posuzovatele // Literatura // Příloha I // Příloha II // Seznam definicí // Rejstřík

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC