Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(27) Půjčeno:54x 
BK
1. vyd.
Kladno : AISIS, 2005
141 s. : il.

ISBN 80-239-4668-4 (brož.)
Dokážu to?
Obsahuje ilustrace, tabulky, údaje o autorce a její fotografii
Bibliografie na s. 141
Učení kooperativní - metody vyučovací - příručky
000113596
Obsah // Obsah // 1. kapitola // O knížce 7 // Pro koho je tato knížka? 7 // Čemu se knížka především věnuje? 7 // Jak je knížka organizována? 8 // Komu chci poděkovat? 9 // 2. kapitola // Učit se spolupráci: io // spolupráce jako předmět našeho učení // Co je spolupráce? 11 // Kde se učit spolupráci? 13 // 3. kapitola // Učit se spoluprací: 15 // spolupráce jako výuková a učební strategie // Jak porozumět spolupráci jako výukové a učební strategii? 15 // Proč bychom měli mít ve vyučovacím rejstříku i kooperativní 17 // učební strategie? // Jaké je místo kooperativních strategií v tendencích rozvoje škol? 19 Komu vyhovuje kooperativní učení? 23 // Hodí se kooperace vždy pro optimální učení? 25 // Jak vypadá kooperativní učení? 28 // Musí být celá hodina vedena kooperativně? 40 // Jak zařadit do výuky sociální dovednosti pro spolupráci? 56 // Jak vypadá hodnocení v kooperativním učení? 64 // Jakou roli má v kooperativním učení učitel? Co má učitel dělat? 84 // Učíme se spolupráci spoluprací // 4. kapitola // Když nejde vše hladce... 102 // aneb Jaké jsou nejčastější otázky ke kooperativnímu učení? // A. Zavádíme kooperativní učení do výuky 102 // B. Utváření skupin 109 // C. Učební činnost skupin 117 // D. Intervence do činnosti skupiny 132 // E. Problémy s kázní 133 // F. Materiální vybavení třídy 136 // G. Spolupráce učitelů a učitelů s rodiči 137
// 5. kapitola // Místo závěru - stručné rady ? začátku 140 // Literatura // 141

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC