Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.5) Půjčeno:84x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 1999
101 s. ; 23 cm

ISBN 80-7178-220-3 (brož.)
Pedagogická praxe
angličtina
Obsahuje předmluvy, úvod, údaje o knize a o autorce
Didaktika - příručky
Vyučování - metody - příručky
000114310
Předmluva k českému vydání ...11 // Předmluva ...13 // Úvod ...14 // 1 Rozhodování ve výuce 15 // 1.1 Rozhodování o obsahu ...17 // 1.2 Rozhodování o učební činnosti žáka ...18 // 1.3 Rozhodování o činnosti učitele ...19 // 2 Zvyšování motivace žáků (1. část) 21 // 2.1 Míra nejistoty ...22 // 2.2 Průvodní pocity ...23 // 2.3 Úspěch ...24 // 3 Zvyšování motivace žáků (2. část) 27 // 3.1 Zájem ...28 // 3.2 Znalost výsledků vlastní práce ...29 // 3.3 Vnitřní a vnější motivace ...30 // 4 Jak dosáhnout naladění žáků na učení 33 // 4.1 Opakování ...34 // 4.2 Úkol uvádějící do problematiky ...35 // 4.3 Cíl ...36 // 5 Efektivní předávání informací 39 // 5.1 Určete základní informace a uspořádejte je ...40 // 5.2 Předkládejte základní informace v nejjednodušší a nejjasnější // podobě ...41 // 5.3 Vytvořte model informace nebo procesu ...42 // 6 Vyučování pro obě poloviny mozku 45 // 6.1 Nejdřív to řekněte a pak napište ...47 // 6.2 Používejte klíčová slova-jednoduché nákresy ...47 // 6.3 Umístění = vztah ...47 // 6.4 Smažte tabuli, než uvedete nový pojem ...48 // 7 Modelujeme, co chceme vyjádřit 51 // 7.1 Účinné modely zdůrazňují rozhodující znak ...52 // 7.2 Modely se vyhýbají sporným otázkám ...52 // 7.3 První modely musí být přesné a jednoznačné ...53 // 7 // Účinné vyučování v kostce // 7.4 Modely netypických případů nakonec ...53 // 8 Dáváme učivu smysl 55 // 8.1 Použití příkladů z minulé zkušenosti žáků ...56 // 8.2 Použijte mnemotechnické pomůcky ...58 //
9 Ověřujeme si, zda žáci rozumějí učivu 61 // 9.1 Signalizované odpovědi ...62 // 9.2 Sborové odpovědi ...63 // 9.3 Vzorky individuálních odpovědí ...63 // 9.4 Testy, písemné práce nebo pozorování výkonu ...64 // 10 Opakování nemusí být matkou moudrosti - jak připravit // účinné procvičování 65 // 11 Vedení žáků při počátečním procvičování 69 // 11.1 Učitelem řízené skupinové procvičování po jednotlivých krocích 70 // 11.2 Sledování skupinových odpovědí a poskytování zpětné vazby ...71 // 11.3 Vzorkování individuálních odpovědí, ukazující, jak učivu // rozumí celá skupina žáků ...72 // 11.4 Kontrola písemných odpovědí každého jednotlivce ...73 // 12 Rozšiřujeme myšlenkové dovednosti žáků 75 // 12.1 Znalost ...76 // 12.2 Porozumění ...76 // 12.3 Aplikace ...78 // 12.4 Analýza ...78 // 12.5 Syntéza ...79 // 12.6 Hodnocení ...79 // 13 Význam chyb v procesu učení 81 // 14 Jak využít čas k lepšímu naučení látky 85 // 14.1 Činnosti s houbovým efektem ...85 // 14.2 Pokládání otázek skupině žáků ...87 // 15 Výuka usnadňující zapamatování 89 // 15.1 Význam ...90 // 15.2 Průvodní pocity ...91 // 15.3 Stupeň naučení látky při prvním seznámení ...92 // 15.4 Systém procvičování ...92 // 15.5 Přenos ...93 // Obsah // 16 Jak učit pro přenos 95 // 16.1 Podobnost ...97 // 16.2 Asociace ...98 // 16.3 Stupeň předchozích znalostí ...99 // 16.4 Charakteristické znaky ...100
(OCoLC)42029906
cnb000648909

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC