Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.03.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:36x 
BK
České vyd. 1.
Praha : ISV, 1998
119 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-85866-26-9 (brož.)
Speciální pedagogika
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografii na s. 118-119
Děti postižené zrakově - učení - příručky
000114624
Obsah // Slovo na cestu...5 // Poděkování...6 // Předmluva...11 // Úvod... 13 // 1 Zamyslení nad metodami... 15 // 1.1 Metody nácviku a výuky... 15 // 1.2 Metoda aktivního učení... 17 // 1.3 Pojem učení... 18 // 1.4 Podmínky učení... 19 // 2 Proces raného učení...21 // 3 Pohyby - nezbytný predpoklad učení...23 // 3.1 Jak se učí pohybům dítě bez postižení... 23 // 3.1.1 Plod - pohyby a prožitky plodu...23 // 3.1.2 Novorozenec // - pohyby kombinované s hmatovou zkušeností...24 // 3.1.3 Kojenec - pohyby kombinované se zrakovou zkušeností..25 // 3.1.4 Kojenec - pohyby kombinované se sluchovou zkušeností... 25 // 3.1.5 Kojenec - pohyby a ostatní smyslové zkušenosti...26 // 3.1.6 Pohyb jako emocionální projev...27 // 3.1.7 Závěr...27 // 3.2 Jak se učí pohybům zrakově postižené děti // . a děti s více vadami...27 // 3.2.1 Nedonošené dítě...28 // 3.2.2 Donošené dítě se zrakovým postižením // nebo s více vadami...28 // 3.3 Dítě se učí vykonávat zapomenuté pohyby...29 // 3.3.1 Dítě se učí pohybu // prostřednictvím kinematických pohybů...29 // 3.3.2 Dítě se učí pohybu prostřednictvím hmatových // a sluchových zkušeností...31 // 7 // 3.3.3 Dítě se učí pohybu prostřednictvím zrakové zkušenosti // 3.3.4 Dítě se učí pohybu prostřednictvím čichové zkušenosti // 3.3.5 Dítě se učí pohybovat rukama a prsty... // 3.3.6 Dítě se učí hýbat nohama a chodidly... // 3.3.7 Dítě se učí
pohybovat ústy... // 3.3.8 Dítě se učí hýbat hlavou... // 3.4 Význam opakování a přestávek... // 3.5 Význam srovnávání... // 3.6 Pohyby jako emocionální reakce... // 3.7 Závěr... // 32 // 32 // 32 // 36 // 40 // 41 // 42 44 // 44 // 45 // 4 Dítě se učí koordinaci pohybů... // 4.1 Dítě se učí používat ruce ve středové linii těla // a složitějším pohybům rukou... // 4.1.1 Jak se učí používat ruce ve středové linii těla // dítě bez postižení... // 4.1.2 Jak se učí používat ruce ve středové linii těla zrakově postižené dítě nebo dítě s více vadami // 4.2 Ovládání hlavy... // 4.2.1 Kojenec bez postižení... // 4.2.2 Zrakově postižené dítě // a dítě s kombinovaným postižením... // 4.3 Dítě se učí sedět bez opory... // 4.3.1 Dítě bez postižení... // 4.3.2 Zrakově postižené dítě // a dítě s kombinovaným postižením... // 4.4 Dítě se učí samostatně stát a chodit... // 4.4.1 Dítě bez postižení... // 4.4.2 Zrakově postižené dítě // a dítě s kombinovaným postižením... // 46 // 46 // 46 // 47 51 // 51 // 52 // 53 // 53 // 54 // 58 // 59 // . 61 // 5 Hračky a pomůcky... // 5.1 Zvláštní pomůcky sériově vyráběné // 5.2 Zvláštní pomůcky vyrobené doma .. // 5.3 Hračky a předměty... // 66 // 67 // 73 // 78 // 8 // 6 // 6.1 // 6.2 // 7 // 7.1 // 7.2 // 7.3 // 7.4 // 8 // 8.1 // 8.2 // Dítě se učí žvýkat... // Jak se učí žvýkat dítě bez postižení..
Jak se učí žvýkat zrakově postižené dítě nebo dítě s více vadami... // Dítě se učí jíst... // Chování dospělého... // Chování dítěte... // Změny v chování dospělého... // Pomáháme postiženému dítěti učit se jíst // Dítě se učí svlékat a oblékat... // Jak se učí svlékat a oblékat dítě bez postižení Jak se učí svlékat a oblékat zrakově postižené dítě nebo dítě s více vadami... // 9 // 9.1 // 9.2 // 9.3 // 9.4 // 9.4.1 // 9.4.2 // 9.5 // 9.6 // Dítě se učí hrát si konstruktivně... // Dítě se učí dávat jeden předmět do druhého. // Dítě se učí rozebírat skládací hračky... // Stadia vyndávání hraček z krabice... // Dítě se učí rozeznávat množství...• // Jak se učí rozeznávat množství dítě bez postižení Jak se učí rozeznávat množství nevidomé dítě // a dítě s kombinovaným postižením... // Jak je důležité hrát „na bouchanou“... // Dítě se učí stavět předměty na sebe... // 98 // 98 // 101 // 102 // 104 // 104 // 105 107 109 // 10 Vynechané kroky a vše, o čem jsme dosud nehovořili // Další publikace Lilii Nielsenové... // Příloha 1 - // Výroba a distribuce specifických pomůcek... // Příloha 2 // Střediska rané péče... // 111 // 112 // 115 // 116 // 9

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC