Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vyd.
Olomouc : Univerzita Palackého, 2000
198 s.

ISBN 80-244-0084-7 (brož.)
Obsahuje úvod
Bibliografie: s. 189-196
Komunikace sociální - učebnice vysokošk.
Psychologie sociální - učebnice vysokošk.
000118222
Obsah // Úvod...3 // 1 Předmět a význam sociální psychologie...5 // 1.2 Metody sociální psychologie...11 // 2 Sociální chování a sociální působení...33 // 2.1 Sociální interakce...33 // 2.2 Motivace sociálního chování...36 // 2.3 Vnímání a posuzování osob a situací, // podstata personální a sociální percepce...42 // 2.3.1 Faktory ovlivňující spolehlivost percepčních soudů...50 // 2.3.2 Poznávání a posuzování osobnosti...56 // 2.3.3 Omyly a chyby v poznávání a posuzování lidí...62 // 2.3.4 Poznávací struktury, postoje a jejich změny...65 // 3 Komunikace...71 // 3.1 Neverbální komunikace...73 // 3.1.1 Neverbální signály a bariéry v pracovním // a společenském kontextu...90 // 3.1.2 Posturologie a účinky vlivu prostředí // na chování a jednání...96 // 3.2 Verbální komunikace...101 // 3.2.1 Specifické formy verbální komunikace...104 // 3.2.1.1 Transakční analýza jako způsob komunikace 131 // 3.2.2 Komunikace v organizaci...136 // 3.2.2.1 Marketingová komunikace, // reklama jako způsob komunikace...141 // 3.2.2.2 Obchodní jednání a vyjednávání...149 // 3.2.2.3 Asertivita jako strategie jednání...160 // 3.3 Komunikace s veřejností...166 // 197 // 4 Význam a pojetí společenské skupiny...173 // 4.1 Charakteristické rysy sociální skupiny, // komunikační a vztahová struktura skupiny...180 // 4.2 Sociální struktura skupiny...184 // Prameny a citace...189 // Použitá a doporučená literatura
k dalšímu studiu...193 // 198

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC