Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.01.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(24) Půjčeno:24x 
BK
1. vyd.
Praha : Karolinum, 2007
141 s. : il.

objednat
ISBN 978-80-246-1307-9 (brož.)
Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze
Obsahuje tabulky
Určeno pro posluchače Filozofické fakulty UK
Bibliografie na s. 133-141
Pracovníci sociální - praxe odborná - učebnice vysokošk.
Supervize - práce sociální - učebnice vysokošk.
000122262
OBSAH // 1. SUPERVIZE V SOCIÁLNÍ PRÁCI // A JEJÍ VÝZNAM PRO ZAČLEŇOVÁNÍ STUDENTŮ // DO PROFESNÍ KOMUNITY... 5 // 2. TEORIE SUPERVIZE V SOCIÁLNÍ PRÁCI // A PŘI VZDĚLÁVÁNÍ SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ... 8 // 2.1 Definice supervize a jejích cílů... 8 // 22 Supervize studentů: dílčí a celkové cíle, vztahy // a vliv na akademické výsledky... 10 // 23 Styly a funkce supervize... 15 // 23.1 Funkce supervize... 16 // 2.3.2 Zaměření supervize... 21 // 2.3.3 Vztah mezi supervizorem a supervizantem: // Základní pravidla vzdělávání studentů... 22 // 2.3.4 Rozvíjení profesní identity... 26 // 24 Rozpoznávání a zvládání konfliktů v průběhu supervize... 27 // 3. ORGANIZACE VZDĚLÁVÁNÍ V TERÉNU... 35 // 3.1 Strukturovám terénní práce - postupy a klíčové role... 35 // 33 Kritéria pro výběr supervizorů a organizací v terénu... 37 // 33 Role a úkoly supervízora a studenta při výcviku... 40 // 34 Proces umisťování studentů do výcviku... 44 // 4. PROCES UČENÍ V TERÉNU... 50 // 4.1 Výběr případů, úkolů a oblastí intervence... 50 // 43 Supervizní kontrakt... 52 // 43 Supervizní schůzka... 55 // 44 Záznamy... 57 // 43 Pedagogické hodnocení... 62 // 4.6 Obsah supervize ... 64 // 4.7 Profesní etika a hodnoty sociální práce v supervizi... 83 // -3- // 5. HODNOCENÍ: TEORETICKÉ ASPEKTY A POMŮCKY // PRO HODNOCENÍ... 86 // 5.1 Definice, dílčí a celkové cíle hodnocení... 86 // 52 Co se zjištlije pomocí
hodnocení?... 88 // 53 Proces hodnocení a klasifikace... 90 // 5.4 Hodnocení studentovy práce v terénu v prvním ročníku... 93 // 53 Hodnocem studentovy práce v terénu v druhém ročníku... 98 // 5.6 Hodnocem studentovy práce v terénu ve třetím ročníku... 109 // 5.7 Hodnocení supervízora studentem ... 123 // 6. INSPIRACE PRO ČESKÉ PROSTŘEDÍ ... 129 // 6.1 Rozdíly v organizaci vzdělávání sociálních pracovníků... 129 // 62 Možné využití popsaného modelu ... 131 // Bibliografie ... 133 // -4-

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC