Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19) Půjčeno:38x 
BK
1. vyd.
Praha : Alfa Publishing, 2007
162 s. ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-86851-68-6 (váz.)
Management studium
Obsahuje terminologický slovník
Bibliografie na s. 149-162
Management znalostní - příručky
Vzdělávání podnikové - příručky
000122263
Obsah // Úvodem // 1. Vzdělávání dospělých... 11 // 2. Vzdělávání dospělých v organizacích... 17 // 2.1 Vzdělávací cíle... 17 // 2.2 Analýza vzdělávacích potřeb a jejich vyhodnocování... 19 // 2.3 Hodnocení... 20 // 2.4 Techniky používané ? analýze potřeb... 23 // 2.4.1 Dotazníky... 23 // 2.4.2 Rozhovory... 24 // 2.5 Strategie vzdělávání... 24 // 2.6 Role vzdělavatele dospělých... 25 // 3. Jak obstát v „proudu změn“?... 29 // 3.1 Základ je v lidech... 30 // 3.2 Všechno začíná „od hlavy“... 31 // 3.3 Věř, že můžeš změnit svět!... 33 // 3.4 Jakékoli omezení leží pouze v nás... 34 // 3.5 Změny nás nesmějí zaskočit... 35 // 3.6 Připravme se na změny!... 36 // 4. Využívání lidského potenciálu... 39 // 5. Učící se organizace a zvládání změn... 43 // 5.1 Nezbytnost změn... 43 // 5.2 Řízení změn... 44 // 5.3 Řízení změn v oblasti lidských zdrojů... 45 // 5.4 Problémy s řízením změn v oblasti lidských zdrojů... 47 // 5.5 Úspěšné řízení změny... 53 // 6. Předpoklady ? učení a učení se... 55 // 6.1 Sebereflexe a sebehodnocení... 55 // 6.2 Seberozvoj ... 60 // Obsah 5 // 7. Komunikace, vedení lidí a vzdělávání... 63 // 7.1 Směr a cíl komunikace... 65 // 7.2 Optimalizace komunikace... 66 // 7.3 Vliv firemní komunikace na fungování systémů... 68 // 7.4 Komunikační kompetence manažera... 70 // Komunikace znalostí... // 8.1 Komunikace... // 8.2 Neverbální komunikace...
// 8.3 Pravidla kvalitní komunikace..., // 8.4 Praktické rady... // 8.5 Zvládání námitek... // 8.6 Prezentace... // 8.7 Diskusní metody, formy a techniky komunikace znalostí // 8.7.1 Zvláštní druhy diskuse... // 8.7.2 Plánování diskuse... // 8.7.3 Metoda rozhovoru... // 8.7.4 Základní druhy rozhovoru... // 8.7.5 Vedení skupinového rozhovoru... // 8.7.6 Metody argumentace... // 8.7.7 Dialogické formy - příklady... // 8.7.8 Projektové řízení vzdělávací aktivity... // 73 // 73 // 74 // 75 // 76 // 78 // 79 // 80 // 84 // 85 87 87 // 89 // 90 92 95 // 8.8 (Sebe) analýza dobré komunikace na základě „Desatera přikázání“ ... 97 // 8.9 Příklad projektu... 98 // 9. Rozvoj znalostí v organizaci... 101 // 9.1 Pochopení a uvědomění si naléhavosti rozvoje znalostí... 101 // 9.2 Sdílená firemní kultura... 102 // 9.3 Strategie „učící se organizace“... 103 // 9.4 Projekt a plán rozvoje... 104 // 9.5 Připravenost firmy na rozvoj... 106 // 9.6 Efektivní využívání nástrojů změn... 108 // 9.7 Předpokládané výsledky, jejich využití a fixace změn... 109 // 9.8 Příprava organizace na „život ve změnách“... 112 // 6 Obsah // 10. Komunikační strategie... 115 // 10.1 Komunikát... 115 // 10.2 Příjemce sdělení... 119 // 11. Uplatnění inovativních schopností učící se organizace... 123 // 11.1 Strategie řešení problémů... 123 // 11.2 Moderní způsoby rozvíjení inovativního myšlení... 125 // 11.2.1 Operační
metody... 125 // 11.2.1.1 Analytické metody... 125 // 11.2.1.2 Metoda volných asociací... 127 // 11.2.1.3 Metoda neobvyklých vztahů... 128 // 11.2.1.4 Metoda předmětů ve středu zájmu... 129 // 11.2.1.5 Metoda kontrolního seznamu... 129 // 11.2.1.6 Metoda soupisu vlastností... 130 // 11.2.1.7 Metoda seznamu (katalogu) myšlenek... 130 // 11.2.1.8 Metoda vstupu a výstupu... 133 // 11.2.1.9 Metoda brainstormingu... 133 // 11.2.1.10 Gordonova synektická metoda... 134 // 11.2.2 Výchovně formativní metody... 135 // 11.2.2.1 Situační metody... 136 // 11.2.2.2 Inscenační metody... 136 // 11.2.3 Tvořivost a moderní způsoby rozvíjení inovativního // myšlení... 137 // Slovníček použitých pojmů... 139 // Seznam použité literatury... 149 // Publikace autora s příbuznou tematikou... 155 // Obsah 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC