Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.05.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Plzeň : Západočeské muzeum v Plzni, 2005
200,15 s. : il.

objednat
ISBN 80-7043-436-8 (brož.)
Na obálce nad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Obsahuje tabulky, grafy
Evaluace pedagogická - fyzika - zprávy výzkumné
Fyzika - evaluace pedagogická - zprávy výzkumné
000122591
OBSAH // Předmluva 5 // 1 TEORETICKÉ A METODOLOGICKÉ POJETÍ VÝZKUMU 7 // 1.1 Některé práce z oblasti kvality výuky fyziky na základní a střední škole 7 // 1.2 Předmět a cíle předkládaného výzkumu 10 // 1.3 Populace zahrnutá do výzkumu 15 // 1.4 Použité metody statistické analýzy 17 // 1.5 Časový plán výzkumu 23 // 2 HODNOCENÍ OBLÍBENOSTI A OBTÍŽNOSTI VYUČOVACÍCH PŘEDMĚTŮ 25 // 2.1 Postoje žáků k vyučovacím předmětům 26 // 2.2 Postoje žáků k jednotlivým vyučovacím předmětům, zkoumáni // obtížnosti jednotlivých předmětů na ZŠ a SŠ 50 // 2.3 Závislost volby stupně oblíbenosti a obtížnosti hodnocení chlapci a děvčaty 57 // 2.4 Rozložení celkového průměru známek žáků na jednotlivých typech škol 67 // Závěry ke druhé kapitole 70 // 3 HODNOCENÍ VYUČOVACÍ HODINY 73 // 3.1 Těšení se na hodiny fyziky _ 74 // 3 .2 Četnost známek z fyziky na ZŠ a SŠ 80 // 3.3 Forma prověřování vědomostí v hodinách fyziky 86 // 3.4 Oblíbenost jednotlivých částí vyučovací hodiny fyziky 90 // 3.5 Četnost výskytu jednotlivých částí vyučovací hodiny 93 // 3 .6 Upřesnění některých činností ve výuce fyziky 96 // 3.7 Jak se provádějí poznámky v hodinách fyziky 102 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 103 // 4 UČEBNICE FYZIKY 105 // 4.1 Nošení učebnic fyziky do vyučování 106 // 4.2 Hodnocení kvality učebnic fyziky 109 // 4.3 Doporučení žáků pro zlepšení učebnic fyziky
111 // 4.4 Různorodost práce s učebnicí fyziky ve vyučování 112 // 4.5 Řešení úloh z učebnice fyziky 115 // 4.6 Samostatná práce s učebnicí fyziky 116 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 117 // 5 DOMÁCÍ PŘÍPRAVA 119 // 5.1 Četnost přípravy na výuku fyziky doma 119 // 5.2 Četnost používání učebnic při domácí přípravě 123 // 5.3 Četnost používáni poznámek z hodiny při domácí přípravě 125 // 5.4 Kdo pomáhá při domácí přípravě 126 // 5.5 Fyzikální pozorování doma a v přírodě 127 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 128 // 6 OBECNÉ OTÁZKY POSTIHUJÍCÍ ZÁJEM // 129 // 6.1 Informační zdroje mimo výuku 129 // 6.2 Čtení přírodovědné literatury 133 // 6.3 Potřebnost fyziky a techniky 135 // 6.4 Profesionální zaměření na matematiku nebo přírodní vědy 138 // 6.5 Společenská prestiž jednotlivých povolání 142 // 6.6 Potřebnosti vědomostí z hodin fyziky 144 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 147 // 7 ROZDÍLY ODPOVĚDÍ SPECIFICKÝCH SKUPIN ŽÁKŮ 149 // 7.1 Rozdíly odpovědí chlapců a dívek 149 // 7.2 Rozdíly odpovědí žáků, které učí učitelé a učitelky fyziky 154 // 7.3 Rozdíly v odpovědích žáků v závislosti na věku učitele fyziky 156 // 7.4 Rozdíly v odpovědích žáků v závislosti na velikosti sídla školy 159 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 163 // 8 PROFIL ÚSPĚŠNÝCH A MÉNĚ ÚSPĚŠNÝCH // A MÉNĚ ÚSPĚŠNÝCH ŽÁKŮ VE FYZICE 165 // 8.1 Hodnocení oblíbenosti
a obtížnosti fyziky očima úspěšných a méně úspěšných // žáků ve fyzice 166 // 8.2 Hodnocení průběhu hodiny fyziky očima úspěšných a méně úspěšných // žáků ve fyzice 166 // 8.3 Zájem o fyziku a techniku mimo výuku u úspěšných nebo méně úspěšných // žáků ve fyzice 173 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 174 // 9 ČASOVÝ VÝVOJ NĚKTERÝCH PARAMETRŮ // NA DRUHÉM STUPNI ZŠ A NA GYMNÁZIU 179 // 9.1 Průměr známek z fyziky 180 // 9.2 Hodnocení stupně oblíbenosti fyziky 183 // 9.3 Hodnocení stupně obtížnosti fyziky 186 // 9.4 Hodnocení „těšení se“ na hodiny fyziky _ 189 // 9.5 Profesionální zaměření žáků po ukončení ZŠ nebo Gy 191 // Závěry a vyhodnocení hypotéz 193 // 10 ZÁVĚR 195 // PŘÍLOHY

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC